[MSN/Trillian] Vage blanco user add zorgt voor disconnect

Pagina: 1
Acties:

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hoi, ik zit hier met Trillian 0.74 (patch E) en MSN...
Eerst connect ie normaal zoals het hoort maar zodra die connected is krijg ik een add user dialog die er als volgt uitziet: excuses voor bmp, maar heb geen fatsoenlijk tekenprogramma ter beschikking
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ataraxia/untitled.bmp

Als ik op welke knop dan ook druk, Yes, No of Add to contact list, word ik van MSN afgeschopt...

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
[14:53:03] *** Creating connection "XXX@XXX"
[14:53:28] *** You have successfully logged on to MSN Messenger.
[14:56:04] *** Lost connection to server.  Err 0:0
[15:02:21] *** Reconnecting to MSN as "XXX@XXX".
[15:02:21] *** Will attempt 10 connections with 5 second intervals.
[15:02:21] *** Connecting to MSN as "XXX@XXX", attempt #1.
[15:02:25] *** You have successfully logged on to MSN Messenger.
[15:02:25] *** Lost connection to server.  Err 0:0

Met een reboot is het opgelost maar ik *blijf* die add user dialog krijgen die je in het plaatje ziet... wtf is hier aan de hand??

[ Voor 4% gewijzigd door Fludizz op 06-10-2003 15:13 ]

Verwijderd

Check eens even op het forum van trillian, mij staat hier wat van bij

• Fludizz
  • Niet online
ik heb er al gezocht, het dichtste bij wat ik daar kom met de search is http://trillian.cc/forums...ead.php?s=&threadid=35226 ... daar staat Err 0:0 in...

Verder staat er bij dat et een Contact List error is, en dat ik al mijn contacts moet wissen voor ie et weer doen wil, maar met een reboot doet et kreng et gewoon weer tot ik dezelfde Add user dialog krijg als boven gepost...

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:49
Fludizz schreef op 06 oktober 2003 @ 15:03:
excuses voor bmp, maar heb geen fatsoenlijk tekenprogramma ter beschikking
Kan gewoon met paint naar .jpg maken :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Fludizz
  • Niet online
Timocos schreef op 06 October 2003 @ 16:36:
[...]

Kan gewoon met paint naar .jpg maken :)
offtopic:
das een functie die niet standaard in Ms Paint zit... dat krijg je als je bepaalde tools van MS Office installeert, en aangezien ik HOOGUIT ms Word en ms Excel gebruik is dat niet geinstalleerd...

• Fludizz
  • Niet online
*bump* et zit er nog steeds... blijf die dialoog krijgen... zolang ik hem negeer akn ik rustig doorgaan met MSN, zodra ik er iets mee doe doet ie et niet meer tot de volgende reboot...

• ericding
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:35

ericding

Altijd de eerste.

Kan je niet een keer inloggen met MSN Messenger, en dan ******@microsoftsucks.org toevoegen aan je block-list? Het lijkt erop dat Trillian steeds crasht voordat deze wijziging wordt doorgegeven naar de server, en daarom vraagt Trillian het de volgende keer weer.

[ Voor 3% gewijzigd door ericding op 07-10-2003 23:19 ]

• Fludizz
  • Niet online
ericding schreef op 07 October 2003 @ 23:11:
Kan je niet een keer inloggen met MSN Messenger, en dan xxx@xxx.xxx toevoegen aan je block-list? Het lijkt erop dat Trillian steeds crasht voordat deze wijziging wordt doorgegeven naar de server, en daarom vraagt Trillian het de volgende keer weer.
offtopic:
zou je svp wat minder spamgevoelig willen maken? tekst copy/paste je te makkelijk... dankje

uhm... ik heb mezelf al toegevoegd staan, en blocken of niet blocken maakt geen ruk uit... was et maar zo simpel op te lossen... :/

edit:
dankje :>

[ Voor 7% gewijzigd door Fludizz op 07-10-2003 23:21 ]

• ericding
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:35

ericding

Altijd de eerste.

Dubbel... :(

Maar bovenin het venster (titelbalk) staat toch altijd de naam van de persoon die jou toegevoegd heeft? In dat geval zit Trillian misschien in een soort van "loop", omdat je jezelf een uitnodiging hebt gestuurd, en je jezelf niet kan accepteren in je contactlist o.i.d. Misschien is dat toch wel iets wat Trillian niet recht kan trekken, en MSN Messg. wel.

[ Voor 191% gewijzigd door ericding op 07-10-2003 23:22 ]

Verwijderd

in je preferences aangeven dat de user automatisch toegevoegd mag worden.. Dan krijg je iig dit venster niet meer.. Een andere oplossing zou ik zo 1 2 3 niet weten..

• Fludizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 23:20:
in je preferences aangeven dat de user automatisch toegevoegd mag worden.. Dan krijg je iig dit venster niet meer.. Een andere oplossing zou ik zo 1 2 3 niet weten..
Mja, leuk... maar et moment dat de user toegevoegt of geblocked of wat dan ook word, kan ik niet meer op MSN komen :/ schiet ik helaas niets mee op...

Edit:
ericding schreef op 07 October 2003 @ 23:18:
Dubbel... :(

Maar bovenin het venster (titelbalk) staat toch altijd de naam van de persoon die jou toegevoegd heeft? In dat geval zit Trillian misschien in een soort van "loop", omdat je jezelf een uitnodiging hebt gestuurd, en je jezelf niet kan accepteren in je contactlist o.i.d. Misschien is dat toch wel iets wat Trillian niet recht kan trekken, en MSN Messg. wel.
Ik heb mezelf al sinds ik MSN heb in me eigen lijst staan ;) trillian is nogal lastig bij te zien of je away bent of niet als je het op 1 medium ingesteld heb... dan zie je het makkelijker in contactlist door de kleuren...

[ Voor 46% gewijzigd door Fludizz op 07-10-2003 23:25 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
LaMa! |:(

[ Voor 109% gewijzigd door pven op 07-10-2003 23:24 ]

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1