Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...
Verwijderd
Dit moet wel kunnen, ik heb tenminste vaak genoeg een PC geinstalleerd met onboardsound en een extra geluidskaart en dit werkte gewoon goed.
Verwijderd
2 losse geluidskaarten is prima mogelijk hoor! maar hoe je het insteld van fore en back ground?!?! geen idee!
Ik had gewoon de sb16 aangesloten op de line in van de andere das wel makkelijk!
Ik had gewoon de sb16 aangesloten op de line in van de andere das wel makkelijk!
Verwijderd
Ik heb zelf 2 Sblive's in men PC, moest wel één ApsLive Drivers laten gebruiken en de andere SBlive/Liveware anders werkte het niet. En vroeger had ik 1 Sblive & 1 Awe32 werkte ook prima.
2 Isa's zullen ook wel werken, als je De IRQ/DMA's tenminste in orde krijgt, en 2 ISA sloten hebt natuurlijk
want de laatste tijd worden die wat schaars op de moederborden.
2 Isa's zullen ook wel werken, als je De IRQ/DMA's tenminste in orde krijgt, en 2 ISA sloten hebt natuurlijk
Is het ook mogelijk om een SBLive en DMX Advanced Audio Accelerator (<- heb ik geleend van iemand) samen te laten werken? beide zijn PCI.
Waarom zou je 2 geluidskaarten in je pc stoppen ?
PSN: mug_8pm
Hmmz ik hewb het ff geprobeert
(met veel pijn en moite kreeg ik sb 16 in 2e isa slot)
maar toen had ik helemaal geen geluid meer.
win2k gaf geen foutmelding
ook niet van de SB64 AWE maar hij speelde geen geluid meer, net als of er geen geluidskaart in zat, terwijl er geeen geel uitroepteken stond bij de sb64AWE. maar de sb 16 was ook niet gevonden
(met veel pijn en moite kreeg ik sb 16 in 2e isa slot)
maar toen had ik helemaal geen geluid meer.
win2k gaf geen foutmelding
ook niet van de SB64 AWE maar hij speelde geen geluid meer, net als of er geen geluidskaart in zat, terwijl er geeen geel uitroepteken stond bij de sb64AWE. maar de sb 16 was ook niet gevonden
Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...
Vraag ik me nou ook af. Twee videokaarten oke, maar twee geluidskaarten?Op maandag 04 december 2000 09:24 schreef Muggie het volgende:
Dan kan je met de juiste software je nummers aan elkaar mixen. Dit gebruiken ze in mijn stamkroeg. (Ik heb dat systeem voor hun ingericht).Op maandag 04 december 2000 09:24 schreef Muggie het volgende:
Meh ...
Verwijderd
Omdat je uit nieuwe geluidskaarten niet meer van die ouwe fm geluiden kan persen .Op maandag 04 december 2000 09:24 schreef Muggie het volgende:
die 2 geluidskaarten werken nu, maar waarmee moet ik dat instelllen welk geluid hij welke geluidskaart gebruikt.
ow ja, hij vertelde trouwens ook dat er proggis van creative zelf waren
ik heb ze nog niet gevonden
is er bekend welke dit zijn
alvast bedankt
ik heb ze nog niet gevonden
is er bekend welke dit zijn
alvast bedankt
niemand die eiets weet over hoe je 2 geluidskaarten tegelijk moet gebruiken ?!?!
Verwijderd
Je kan in het Control Panel van windows wel zeggen welke van de 2 hij mag gebruiken of je kan hem zelf laten kiezen. maar ik denk niet da je echt kan kiezen welke hij voorwat gebruikt, of het programma/game moet je de keuze laten, zoals in Winamp bvb daar kan je kiezen welke soundcard hij moet gebruiken. Maar om ze als Front & Rear te laten werken...... daar heb'k toch nog nooit van gehoord.
Pagina: 1