Toon posts:

@home budget

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort hebben wij kabel internet van @home; budget.
Hier hebben we lastige problemen mee in de vorm van pagina's die niet (volledig) inladen.
Wanneer we bijvoorbeeld de telefoongids willen openen of proxis.com/be laden enkel de
banners in. Bijzonder irritant.
Via analoge verbinding loopt alles soepel en verder alles vaak sneller.

Na enige euro's belhulp.... heeft @home als test voor even de verbindingssnelheid verhoogd tot het maximum.
En iedere pagina werd keurig ingeladen.
@home geeft toe problemen te hebben met het budget netwerk en zegt - al enige weken - hieraan te werken.
Daarnaast horen hierbij ook problemen met het binnen halen van e-mail.

Herkent iemand deze problemen?
En heeft wellicht iemand een idee?
:)

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
je zou voor de gein eens moeten zoek op @home in de search

zijn er maar weinig die deze problemen NIET herkennen .. en of dat een goed teken is :S

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• TeH_oNe
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-06-2024

TeH_oNe

YEAH RIGHT

Het probleem van de mailservers bij @home is al vanaf het begin
ik zit hier op essent@home alles is perfect BEHALVE de mailservers.

Budget abbo is nieuw en met alles wat nieuw is zijn problemen

maar dit al niet lang duren anders kun je beter 1 aboo hoger pakken
maarja dan moet je wel ff de euros voor over hebben

what?

• Johnny Goodbye
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-05 16:33
Ik heb dit moment een proefabo op @home budget. Ik krijg bv. Zonnet en smulweb niet volledig in beeld.

Ik denk dat ik maar overstap op ADSL. Al dat gedonder bij not@home

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

Verrek, ik dacht dat aan mijn pc lag. Maar ik heb inderdaad bij bepaalde pagina's ook problemen. De telefoongids doet bij mij heel vaag dus ik ga nu vaak naar de goudengids die wel goed werkt. En alle websites van xs4all gebruikers laden bij mij heel slecht/niet.

Maar de email heb ik geen problemen mee, die heeft altijd naar behoren gewerkt. (Ik zit trouwens in Assen).

Verwijderd

Topicstarter
Ook ik dacht dat het aan onze pc's lag, totdat we er vier hadden geprobeerd!
Na veel telefoontikken met @home en modem resetten zeiden ze dat er inderdaad problemen zijn ....

Geduld?

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-04 14:37

JeroenT

hoi!

Ik heb dit zelfde "euvel?" bij een oom van mij die ook pas internet heeft via @home.

Telkens komen de banners zeer snel binnen waar vervolgens de rest stervens traag gaat.

Ook downloaden is een ramp.. time outs en noem het maar op.. (mijn 56k was sneller + stabieler)

Maargoed ze moeten idd nog even zo doorgaan bij @home.. :X

Verwijderd

Topicstarter
Volgens @home was ik de eerste en enige met deze klacht.
Maar inderdaad, een nieuwe vorm vraagt misschien tijd.
Vandaag is de downloadsnelheid via internetten.nl 9.9 Kbyte/sec. en via speedtest.nl 9.7 Kbyte/sec.
Hierover niets te klagen.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

Ik heb het nog steeds, plaatje die in het begin snel binnen komen maar hoe verder hij is hoe langzemer het gaat. Hetzelfde geld voor downloads, die beginnen snel en op een gegeven moment gaat het steeds trager totdat er niets meer gebeurd. Alleen als ik een download manger gebruik gaat het wel goed.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:28

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Problemen met het binnenhalen van mail heb je met elk @home abb omdat de mailserver gigantisch brak is. Dit is ook al tijden zo (in ieder geval de 2 jaar dat ik lid ben). Reden genoeg voor mij om op te zeggen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:42

Wildfire

Joy to the world!

Ik was afgelopen week bij een kennis om wat dingen te fixen bij hun PC. Nou, dat @Home Budget is echt megabrak. De download ging idd tot zo'n 8 kilobyte/sec (wat ook de geadverteerde snelheid is), maar de upload beperkte zich tot een magere 2 kilobyte/sec en pagina's deden het niet of super-mega-langzaam...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• geintje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-04 17:37

geintje

=| zeiken met een glimlach |=

* geintje heeft al zeker 4 jaar @home.
Mailservers zijn ALTIJD ( vandaag weer) brak geweest
en natuurlijk mag je geen eigen mailserver runnen :(

in 2004 verhuis ik naar Almere : dan iig DEMON of TWEAKDSL !!! ( al was het alleen al voor de upload :P

________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG

Pagina: 1