[UT] Kan geen Bonus Packs instaleren (umod)

Pagina: 1
Acties:

• Mpdrichel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-08-2024
Ik ben meer dan een half uur aan het zoeken en aan het proberen geweest. Maar ik krijg die Bonus Packs voor UT maar niet geinstaleerd. Het zijn umod bestanden en steeds als ik ze wil openen krijg ik de melding. (Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdeel Mapopties van het Configuratiescherm.) Als ik bij Mapopties kijk staat Umod er wel gewoon tussen als Unreal Module. Hoe kan ik die Umod bestanden dan instaleren? Ik gebruik Win XP prof en heb de nieuwste UT patch geinstaleerd.

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:46

Fuelke

Forza Ferrari

Moet je ze niet gewoon unzippen in 1 van de UT maps ?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Van SGD naar SPV.

Het antwoord is ook heel simpel eigenlijk: UT opnieuw installeren of de ZIP versie van de Bonus Packs downloaden.

Waarschijnlijk heb je ooit Windows opnieuw geinstalleerd zonder UT ook opnieuw te installeren. Misschien dat iemand die UT nog heeft je kan vertellen hoe zijn instellingen voor umods bij 'Extra->Mapopties->Bestandstypen' in Explorer staan, maar met opnieuw installeren moet ook lukken :)

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:58
Je kan toch zo'n umod reader downloaden, unzippen en dan bestanden op juiste plaats zetten.
Had hetzelfde probleem en dit werkt voor mij. :)

• Mpdrichel
Maar ik heb UT gisteren geinstaleerd. En in de tussentijd heb ik echt niet Windows opnieuw geinstaleerd :)

• Mpdrichel
Ik heb eens gezocht op google op umod reader. En toen kwam ik bij deze site uit. http://www.pseudorandom.c...x/utmodsfaq/#install-umod Ik heb de registry patch gedownload en geinstaleerd en nou werkt het wel :)
Pagina: 1