Toon posts:

CPU Dood? Vreemde zaak in ieder geval

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn computer doet de laatste tijd nogal vreemd, random vastlopers in Internet Explorer en IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL BSoD's... dat is 1 van de vele trouwens die ik af en toe krijg. Ik ben erachter dat als ik mijn geheugen uitbreid (van 256 naar 512) mijn hele PC raar gaat doen ... ik krijg alle errors mogelijk waar ze mogelijk zijn, ook blauwe schermen bij format C: ... ik weet niet meer wat het kan zijn .. ik heb alles geprobeerd. Nieuw geheugen, nieuwe mobo, nieuwe cooler, onderdelen vervangen met andere, en het verdwijnt NIET. Ik snap het niet meer vandaar deze post :?

Ik hoop dat iemand me kan helpen die dit eventueel ook gehad heeft ... ik heb mijn CPU nog niet verangen en mijn voeding ook niet?... :(

• chaosonline
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-08 23:35
blauwe schermen met format c:? dat doe je toch niet vanuit windows hee...? :+

Sorrie maar weet je wel wat je aan het doen bent?

[ Voor 28% gewijzigd door chaosonline op 06-10-2003 13:44 ]

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Dan ligt het toch aan je CPU of je voeding, dat lijkt me best voor de hand liggend ;)

Breng anders je pc ff langs bij een lokaal pc winkeltje ... misschien kunnen die even een andere CPU proberen voor je.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 13:04

job

Geheugen fouten kunnen ook leuke blauwe schermen opleveren.
Test anders ook eens het geheugen.

Verwijderd

chaosonline schreef op 06 October 2003 @ 13:43:
blauwe schermen met format c:? dat doe je toch niet vanuit windows hee...? :+

Sorrie maar weet je wel wat je aan het doen bent?
Waarom niet? Doe ik ook zovaak, gaat prima hoor.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ik ben erachter dat als ik mijn geheugen uitbreid (van 256 naar 512) mijn hele PC raar gaat doen ...
Dan heb je de oorzaak toch al gevonden? Richt je je daarop .. :)

Verder voldoet dit topic totaal niet aan het beleid. Lees het beleid van dit subforum eens door; daarin zul je doorverwezen worden naar de troubleshooter, waarin je karrevrachten aan tips en suggesties zal vinden. Ook staat erin hoe een "help, mijn PC doet het niet" topicstart eruit zou moeten zien :)

Voor de rest raad ik je aan om de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eens aandachtig door te nemen om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.