Toon posts:

freedb uploaden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op het ogenblik mijn mp3 verzameling aan het opschonen en allen een fatsoenlijk filename en id3 tags te geven. Nu hadden twee cd's die ik heb nog geen vermelding op freedb. Met welk programma kan ik deze toevoegen zonder dat ik er er eerst de originelen uit mijn auto moet halen en dan audiograbber of CDex moet gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
kick

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Van FreeCDDB.org:
2.1. How can I submit my CD's to freedb?
You need a freedb-aware program supporting submit. For Windows you can e.g. use Feurio!, CDex or Audiograbber, for Linux you can e.g. use Grip.
A longer list of freedb-aware applications supporting submit can be found here.
The info can be submitted via http or via e-mail (depends on the programs, which method is supported). When submitting via e-mail, the submissions have to be sent to freedb-submit@freedb.org .
Hangt er dus van af welke CDDB server je gebruikt, maar zo te zien is de 'normale' manier via je CD-rip programma (die moet het wel ondersteunen natuurlijk). :)

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik wil dus niet opnieuw rippen. Ik heb een hele handel al geript die nu niet bij freedb bekend schijnen te zijn. Ik denk ik doe aardig tov anderen en voeg ze toe. Maar ik heb dus niet de behoefte om hiervoor mijn CD's opnieuw te rippen.