Ik heb hier een computer met een legale office installatie. De computer is door virussen e.d. zeer instabiel (computer nono als gebruiker). Door de verhuizing heeft hij de doos weggemieterd. Kan ik de key uit de registry halen, zodat ik die niet kwijt ben. En mag ik die dan nog een keer registreren?
Verwijderd
Je zult de key waarschijnlijk wel uit de registry kunnen halen (ik zou zo niet weten hoe).
Maar je mag het product alleen gebruiken als je een licentie hebt en die ben je nu dus kwijt.
Zonder licentie(stikker) mag je het product zoiezo niet gebruiken.
Maar je mag het product alleen gebruiken als je een licentie hebt en die ben je nu dus kwijt.
Verwijderd
Als je een legale Installatie hebt, staat de Key ook op de cd's of de boekjes die je erbij hebt gekregen.
Sorry, dat van die doos gemist..
Sorry, dat van die doos gemist..
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2003 13:02 ]
Je moet effe googlen op het net naar kleine freeware proggies zoals ViewKeyXP of cdkey changer ... je zult het dan vast vinden.
| My SpiderWeb |
Als je MS belt en het probleem uitleg kennen ze je een nieuwe opsturen d8 ik mits je het aankoopbewijs en de orginele cd mee stuur.
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Even zoeken op http://www.google.nl en je komt een heel eind. 
Kan helaas geen links geven, anders worden ze hier nog al kwaad.
Is dat zo? Heeft heeft hem wel 1 keer telefonisch geregistreerd, dus zijn adres klopt bij de key. Alleen geven ze hem niet telefonisch door.Verwijderd schreef op 06 October 2003 @ 13:00:
Je zult de key waarschijnlijk wel uit de registry kunnen halen (ik zou zo niet weten hoe).
heb je niets aan het serial nummer wat vermeldt wordt op het splash screen??
ik bedoel dus ms bellen. verhaal uitleggen, maar zeggen dat je het nummer uit het splashscreen nog wel hebt.
ik bedoel dus ms bellen. verhaal uitleggen, maar zeggen dat je het nummer uit het splashscreen nog wel hebt.
[ Voor 43% gewijzigd door job op 06-10-2003 13:14 ]
Tja, ik zou met aankoopnota het probleem uitleggen aan de leverancier en/of Microsoft.
Het enige wat ik wil is een programma of tip om de key op het huidige systeem te zien, daar is toch niets illegaal aan?Notna schreef op 06 October 2003 @ 13:05:
Je wel, jij bedoeld het wellicht goed, en voor jou is het legaal..PWM schreef op 06 October 2003 @ 13:09:
[...]
Het enige wat ik wil is een programma of tip om de key op het huidige systeem te zien, daar is toch niets illegaal aan?
Maar andere mensen zouden ook kunnen liegen door te zeggen dat ze hem perongeluk kwijt raakte
Verwijderd
start --> uitvoeren : typ in --> regedit
Tabmenu --> bewerken --> zoeken : Office key
Als dat niet werkt.. Moet je in je register wat gaan zoeken op Microsoft installaties..
hf
Tabmenu --> bewerken --> zoeken : Office key
Als dat niet werkt.. Moet je in je register wat gaan zoeken op Microsoft installaties..
hf
Even MS Word starten, dan naar Help --> About, en daar moet ie staan.
Amateurcoureur en fervent banktukker
volgens mij mis je dan een stuk. Dat is bij Macromedia produkten ook altijd.El_GringO schreef op 06 October 2003 @ 13:30:
Even MS Word starten, dan naar Help --> About, en daar moet ie staan.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Met deze keyfinder kan je de product key achterhalen. 
Edit: Damn...net iets te laat. Post reply stond nog open.
Edit: Damn...net iets te laat. Post reply stond nog open.
[ Voor 22% gewijzigd door _the_crow_ op 06-10-2003 13:37 ]
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Verwijderd
Of installeer AIDA32. www.aida32.hu
Die leest alle keys uit van de geinstalleerde software, erg handig.
Die leest alle keys uit van de geinstalleerde software, erg handig.
Das leuk, maar wat heeft dit met office te maken ?
Abit KR7A-RAID, Athlon TB-1200, Corsair PC-2400, Hercules Geforce 3 Ti 500 Numero 1 Till 1400MHz 8737 Numero 1 Till 1500 MHz 9013
Bij Microsoft zijn ze vrij makkelijk als het op key's aankomt. 
Als je belt en het probleem uitlegt dan is de kans groot dat je een nieuwe key van ze krijgt. Als er al een eerdere installatie bij hun is geregistreerd dan wordt het er alleen maar makkelijker op. Ik zou dus ook eventjes een telefoontje naar Microsoft gooien.
Als je belt en het probleem uitlegt dan is de kans groot dat je een nieuwe key van ze krijgt. Als er al een eerdere installatie bij hun is geregistreerd dan wordt het er alleen maar makkelijker op. Ik zou dus ook eventjes een telefoontje naar Microsoft gooien.
Fijn dat je ook het topic doorleest.
Dat is om je product key te bekijken.
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Verwijderd
niey erg veel lijkt me zo
maar, ik zou ook maar gewoon bellen, dan hoor je wel wat ze zeggen bij microsoft
Hmm, nog een keer dan maar en dan goed letten op titel van topic_the_crow_ schreef op 06 oktober 2003 @ 13:46:
[...]
Fijn dat je ook het topic doorleest.
Dat is om je product key te bekijken.
--- edit ---
Toen was het stil
[ Voor 10% gewijzigd door Supern00b op 06-10-2003 20:15 ]
Abit KR7A-RAID, Athlon TB-1200, Corsair PC-2400, Hercules Geforce 3 Ti 500 Numero 1 Till 1400MHz 8737 Numero 1 Till 1500 MHz 9013
Volgens mij zijn ze gemakkelijker geworden. Vroeger moest ik altijd bellen na een reinstall met wat andere hardware, nu werkt de online activering gewoon weer....
One of the animals has left its cage today.
Pagina: 1