Automatisch inloggen onder Windows XP werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 23:10
Hallo,

Ik heb hier een HP desktop PC met windows XP professional NL editie
Ik heb een gebruiker aangemaakt zonder wachtwoord.
Als ik de computer opstart krijg ik één button te zien met de naam van de gebruiker erop, als je daarop klikt word de computer verder opgestart.

Ik wil nu dus instellen dat je deze button niet te zien krijgt maar dat de computer gewoon automatisch bij deze gebruiker opstart.

Ik heb in het register onder hkey local machine\software\microsoft\windows nt\currentversion\winlogon een tekenreeks aangemaakt met AutoAdminLogon met waarde 1 en een tekenreeks aangemaakt met Defauld password waar geen waarde is ingevoerd omdat er geen wachtwoord is.

Ook heb ik tweakUI gedownload en geinstalleerd, dit werkt echter maar 1 keer, als ik het instel werkt het wel maar start ik de computer 2 (of meer keer) opnieuw op en krijk ik de button weer te zien

Weet iemand hoe je dit kunt oplossen? 8)7

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

TweakUI of TweakXP?

Maar zoals in eerdere topics al was gezegd: gebruik de search + Google eerst even goed voor je je vraag stelt (zeker als je er al een slotje voor hebt gehad :+ ):
Zoeken naar 'XP automatisch inloggen werkt niet' ---> [rml]playroll in "[ WinXP]Automatisch inloggen"[/rml] :Y)

Lijkt me genoeg?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Probeer dit es in het register :

"HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon"
en daar maak je een nieuwe "REG_SZ Sleutel" aan. die noem je "AutoAdminLogon" en verander je de waarde van 0 naar 1

En dit zou moeten werken ;) Tenminste bij mij wel

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

EJVL, heb je een key aangemaakt die heet "Default Password" (in je post zeg je "Defauld Password")?

naatje_85, dat heeft de topic starter al geprobeerd ;)