Toon posts:

Nummerweergave AEG5000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan in de search niet echt iets vinden wat mij helpt, dus dan op deze manier:

Ik heb een AEG5000 dect telf. met nummerweergave. Als ik deze op de juiste manier aansluit, zie ik bij binnenkomende gesprekken niets. Als ik voor de telefoon een (extra) nummermelder plaats, dan zie ik op die nummermelder niets (als ik gebeld word), maar nu op de handset wel het telefoon nummer?!! (bij vorige tel., zonder nummermelder op de handset, werkte de externe nummermelder ook al niet)

Op zich probleem opgelost, maar zo zou het niet moeten werken.

Enig idee wat er aan de hand kan zijn?

Verder heb ik nog wel een ADSL verbinding met (goed aangesloten) splitter.

dank.

• Freggel_United
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-07-2025
Sluit het toestel eens direct achter de ADSL Splitter, of nog beter: ervoor, aan, met verder dus geen tussenliggende apparaten of toestellen. Soms wordt nummerweergave verhinderd door storingen in de snoeren of wandcontactdozen. Verder moet nummerweergave natuurlijk wel ingeschakeld staan bij KPN :)

By each crime and every kindness, we birth our future

Verwijderd

het nummerweergavesignaal komt dus wel binnen (zie verhaal) Het zou idd aan de ADSL splitter kunnen liggen ivm weerstand. Welke provider heb je? er zijn nl. providers die het nummerweergavesignaal niet garanderen icm ADSL

Verwijderd

Topicstarter
idd ik heb een abo op weergave, dus daar ligt het niet aan. En ik heb een adsl abo van zonnet.
Maar het vreemde is dat het signaal wel doorkomt, want als ik een externe nummermelder tussen de splitter en de telefoon plaats, ik op de telefoon ineens wel nummerweergave heb?! (externe melder blijft dan blank). Lijkt wel alsof die externe melder iets met het signaal doet, waardoor de telefoon het ineens wel doet...

• Freggel_United
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-07-2025
Ik zal de case morgen eens voorleggen (* Freggel_United is KPN Storingsdienst helpdeskert :))

Wat voor type is de externe nummermelder btw ?

[ Voor 25% gewijzigd door Freggel_United op 07-10-2003 17:18 ]

By each crime and every kindness, we birth our future

Verwijderd

Topicstarter
oh... uhm.. pfff... zo'n vaag chinees merk... Niet een officiele (mijn vrienden zijn niet zo gul met cadeau's :)) Heeft het vroeger, op een ander adres, altijd gedaan...

Alvast bedankt
Pagina: 1