Ik ben keuken verkoper bij een bedrijf wat weigert om computers te gebruiken om keukens in 3d uit te werken. We werken daar met blokken om een drie demensionaal beeld te geven. Het probleem is nu dat ik een klant een keuken verkocht heb met de mededeling dat ik hem zou tekenen in 3d......
Ook dat is het probleem nog niet want er zijn zoveel programma`s waar je een leuke keuken meet kan tekenen
Het probleem is wel dat het een hoogglanskeuken is die zweeft... (hij krijgt dus ipv een plint van 25 centimeter een plint van 30 centimeter). HEt programma van Ikea valt dus al af...
Ik heb op Google gezocht naar een goeie keuken tutorial voor 3dmax maar ook die zijn onvindbaar (zover ik heb ontdekt.)
Zijn er programma`s waarmee je wel de vrije hand hebt in de maatvoering of zijn er misschien websites (die ik wellicht over het hoofd heb gezien) met goeie tuts voor 3d max (specifiek voor het ontywerpen van een keuken)
Ook dat is het probleem nog niet want er zijn zoveel programma`s waar je een leuke keuken meet kan tekenen
Ik heb op Google gezocht naar een goeie keuken tutorial voor 3dmax maar ook die zijn onvindbaar (zover ik heb ontdekt.)
Zijn er programma`s waarmee je wel de vrije hand hebt in de maatvoering of zijn er misschien websites (die ik wellicht over het hoofd heb gezien) met goeie tuts voor 3d max (specifiek voor het ontywerpen van een keuken)