Hallo,
Ik heb een asus P4T en ik heb dit probleem eigenlijk vorig jaar ook gehad, toen heeft de leverancier er een ander mobo ingezet.
Als ik mijn pc opstart en als ik dan naar verkenner/mijn computer ga dan zijn mij schijven weg ???
Dat kan 5 min maar ook 15 minuten duren, als ik iets vanmijn desktop aanklik start dat gewoon op (dus vaste opdracht regels)
Maar als ik iets intik in IE dan gaat hij bv weer niet naar de betreffende site toe.
Als hij vast staat ziet NAV2004 ook geen systeem om te scannen, na bv 15 min hoor je KZZZKKKK (floppy drive )
en dan heb ik al mijn schijven weer terug.
Al lijkt het systeem trager te zijn als voor heen.
Ik heb echt al van alles geprobeert,
2e HD had een SMART error en is nu terug naar de leverancier.
Nieuw IDE kabel
CDroms los gehaald en getest.
Het vreemde is dat hij ook niet door powermax van Maxtor heenkomt met testen.
Door de 90sec test loopt hij wel maar met de full test hangt hij gewoon na een uurtje, dit hadden beide schijven. Dus dat verwijst weer naar de IDE controller.
Iemand nog ideeen voor dat ik hem terugbreng en hem 2 weken kwijt ben
Ik heb een asus P4T en ik heb dit probleem eigenlijk vorig jaar ook gehad, toen heeft de leverancier er een ander mobo ingezet.
Als ik mijn pc opstart en als ik dan naar verkenner/mijn computer ga dan zijn mij schijven weg ???
Dat kan 5 min maar ook 15 minuten duren, als ik iets vanmijn desktop aanklik start dat gewoon op (dus vaste opdracht regels)
Maar als ik iets intik in IE dan gaat hij bv weer niet naar de betreffende site toe.
Als hij vast staat ziet NAV2004 ook geen systeem om te scannen, na bv 15 min hoor je KZZZKKKK (floppy drive )
Al lijkt het systeem trager te zijn als voor heen.
Ik heb echt al van alles geprobeert,
2e HD had een SMART error en is nu terug naar de leverancier.
Nieuw IDE kabel
CDroms los gehaald en getest.
Het vreemde is dat hij ook niet door powermax van Maxtor heenkomt met testen.
Door de 90sec test loopt hij wel maar met de full test hangt hij gewoon na een uurtje, dit hadden beide schijven. Dus dat verwijst weer naar de IDE controller.
Iemand nog ideeen voor dat ik hem terugbreng en hem 2 weken kwijt ben