Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[FEAT] Topic edit modus opslaan

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik mis eigenlijk wel de feature dat je topics kan opslaan ZONDER dat ze activated worden(dus zichtbaar voor andere gebruikers), dit als je een groot topic aan het maken bent(b.v. een faq of howto) zodat je het niet lokaal hoeft op te slaan zodat je het b.v. naar je werk kan menemen.

Als het hier dan op GoT kan worden opgeslagen dan hoef ik het niet iedere keer op mn usbpen te zetten als txt file.
Het lijkt me ook een idee(maar niet nodig) om b.v. maximaal 2 topics in opslag modus te hebben staan.

btw: de notepad is een goeie uitvinding, net als de bookmarks :D

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 11:39

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Druk eens op profile ;).. Daar heb je ook het vakje 'notepad' ;)

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

Topicstarter
Ja notepad is goed, maar om topics te maken? Ja oké je kan ze er wel in opslaan ja.
Hoeveel GB kan daar maximaal in btw?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik gok zomaar 65535 characters, net zoals elke posting op GoT.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Bever
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-11 15:55
En het kladblok wordt, bij de volgende update, uitgebreid, zodat je ook tabellen e.d. kunt gebruiken net als in een post. tenminste als het goed is :P

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:15
Bever schreef op 07 October 2003 @ 09:11:
En het kladblok wordt, bij de volgende update, uitgebreid, zodat je ook tabellen e.d. kunt gebruiken net als in een post. tenminste als het goed is :P
Je kan allang tabellen gebruiken in je kladblok, je hebt er alleen niks aan, omdat je niet te zien krijgt hoe het uiteindelijk wordt. Als het meevalt zal React 1.9 de functie hebben om door middel van een Bekijk bericht knop je post te bekijken, zonder dat je ergens op New topic of Post reply hoeft te drukken.

Maar ik denk dat jij dat ook bedoelde ;)

The devil is in the details.

• Bever
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-11 15:55
MaRc0 schreef op 07 oktober 2003 @ 16:40:
[...]
Je kan allang tabellen gebruiken in je kladblok, je hebt er alleen niks aan, omdat je niet te zien krijgt hoe het uiteindelijk wordt. Als het meevalt zal React 1.9 de functie hebben om door middel van een Bekijk bericht knop je post te bekijken, zonder dat je ergens op New topic of Post reply hoeft te drukken.

Maar ik denk dat jij dat ook bedoelde ;)
Dat bedoelde ik idd, en ik ben blij dat je dat ook snapt ;) Ik heb dit als feature opgegeven en de devvers vonden het een goed plan.

Verwijderd

Topicstarter
Nouja dit is iig ook iets wat ongeveer wel kan wat ik wou, hier ben ik dus ook blij mee :)

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-11 15:41
meukee! iedereen happy :bye
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.