Geachte Heer, Mevrouw,
Graag vraag ik u hulp een u kennis betreffende het volgende. Ben in bezit van een adsl abonnenment (planet internet standaard) en heb het volgende probleem:
Nadat ik ben ingelogd en de verbiending tot stand is gebracht kan ik de eerst 10 minuten of langer zonder problemen surfen maar heb vervolgens na die tijd geen verbiending meer. De lampjes van de modem branden nog wel. Kan als het ware geen data meer ontvangen terwijl ik nog steeds ingelogd ben, uitloggen en vervolgens inloggen (wat trouwens goed gaat) heeft geen zin, kan dan nog steeds niet internetten. Moet eerst de computer opnieuw opstarten inloggen en dan kan ik 10 minuten "plezier" van het internet hebben.
Heb van alles geprobeerd maar kom er nu niet meer uit.
Mijn Hardware:
- Speedtouch 330 USB adsl modem
- Laptop latitude C610
- Windows 2000
- Usb Hub (gekocht om het probleem op te lossen....)
Mijn oplossingen tot nu toe:
- Laatste Service Pack van windows 2000 gedownload
- Laatste bios versie
- Laatste drivers van modem gedownload
- Usb Hub aangeschaaf (er was namelijk sprake van een voeding probleem tussen laptop en Modem volgens de helpdesk, maar zelf de externe voeding van de Hub heeft het
probleem niet kunnen verhelpen).
Wie kan mij hierbij helpen?
Alvast bedankt
M.v.g.,
Patrick
Graag vraag ik u hulp een u kennis betreffende het volgende. Ben in bezit van een adsl abonnenment (planet internet standaard) en heb het volgende probleem:
Nadat ik ben ingelogd en de verbiending tot stand is gebracht kan ik de eerst 10 minuten of langer zonder problemen surfen maar heb vervolgens na die tijd geen verbiending meer. De lampjes van de modem branden nog wel. Kan als het ware geen data meer ontvangen terwijl ik nog steeds ingelogd ben, uitloggen en vervolgens inloggen (wat trouwens goed gaat) heeft geen zin, kan dan nog steeds niet internetten. Moet eerst de computer opnieuw opstarten inloggen en dan kan ik 10 minuten "plezier" van het internet hebben.
Heb van alles geprobeerd maar kom er nu niet meer uit.
Mijn Hardware:
- Speedtouch 330 USB adsl modem
- Laptop latitude C610
- Windows 2000
- Usb Hub (gekocht om het probleem op te lossen....)
Mijn oplossingen tot nu toe:
- Laatste Service Pack van windows 2000 gedownload
- Laatste bios versie
- Laatste drivers van modem gedownload
- Usb Hub aangeschaaf (er was namelijk sprake van een voeding probleem tussen laptop en Modem volgens de helpdesk, maar zelf de externe voeding van de Hub heeft het
probleem niet kunnen verhelpen).
Wie kan mij hierbij helpen?
Alvast bedankt
M.v.g.,
Patrick