[WinXp] Foutmeldingen na installatie

Pagina: 1
Acties:

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-02 18:47
Ik heb net Windows XP Professional :P op mijn pc gezet, over windows XP home heen. Nu heb alleen een paar kleine probleempjes:

- Als ik de eigenschappen van Deze Computer opvraag zegt ie:
kan entrypoint van procedure RemoteAssistancePrepareSystemRestore niet vinden in DLL-bestand WINSTA.dll
- Voorheen kon ik via het startmenu in het 'programmatoegang en -instellingen' menu komen, nu is echter het icoontje niet meer zoals het was, en ik kan er dus ook niet meer inkomen via die snelkoppeling. Wel via Configuratiescherm. Als ik nu weet wat het doel is van dit programma kan ik misschien een nieuwe snelkoppeling maken.

- Het opstarten van de Pc gaat iets trager, misschien is daar nog iets aan te doen.

- Ik heb nu ook ineens een map $WIN_NT$.~BT op mijn C-schijf staan, wat moet ik hiermee?

[ Voor 10% gewijzigd door Double J op 06-10-2003 10:31 ]

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

Ik raad je een clean install uit te voeren nadat je belangrijke data op backup gezet hebt. XP Home edition te "Upgraden" met Windows XP pro is vragen om moeilijkheden. Wat je nog zou kunnen proberen is Windows XP Setup opnieuw runnen en kiezen voor de optie Repair en dan automatisch alle fouten laten repareren. Maar denk dat je toch beter af bent als je met een schone lei gaat beginnen.

de $blabla$ is installatie folder die tijdelijk aangemaakt wordt maar zou ok jou oude Home versie kunnen zijn. Heb je al gekeken wat erin staat?

[ Voor 18% gewijzigd door mutsje op 06-10-2003 11:17 ]