Toon posts:

Mpg's en avi's aan elkaar plakken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet , dat er van die hele simpele progjes zijn, die dit doen, maar waar kan ik ze ook alweer downloaden??

Thanks
Mudman

Verwijderd

Zie je die searchknop boven?

Verwijderd

Topicstarter
Die heb ik natuurlijk al lang gebruikt, ik ben niet zo'n leech, die lukraak maar een vraag stelt en dan af gaat zitten wachten wie er antwoord.

Maar ik weet de naam van het door mij gezochte progje ook niet en dat beperkt de zoekmogelijkheden aanzienlijk.

Dus als iemand een naam weet, dan hoor ik het heel graag. Als iemand er nog een url bij weet ben ik helemaal in mijn nopjes

bji voorbaat dank
Mudman

Verwijderd

Mpeg doe je gewoon in een DOS box.

copy opdracht met /b (binaire files)

copy /b 1.mpg + 2.mpg 3.mpg en je plakt 1.mpg en 2.mpg samen tot 3.mpg

Verwijderd

Topicstarter
Mijn hartelijke dank HlpDsK.
Dit is niet wat ik bedoelde, maar wel zo makkelijk.

Greetz
Mudman

Verwijderd

Het wil voor AVI ook nog wel eens werken, maar ik zou een backup maken eerst FF.

Verwijderd

ja ik heb ook een progje en dat heet VCDCutter .. dat is dan met een gui!~ enzo.. en bij welk frame wil je knippen opties, heel basic progje! www.seller-club.com/~vcdcut/loadv.htm

Verwijderd

Topicstarter
Die zocht ik Duke, thanks!!!

Verwijderd

Topicstarter
Mochten er nog meer mensen van dit progje gebruik willen maken, dan kun je hier de crack downloaden.

[laten we dat maar niet doen]

• Ritch
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 11:10
voor avi's werkt peck's power join ook goed, weet alleen niet maar je hem kunt downloaden ;)
Heeft ook GUI en is heel simpel te bedienen en het werkt, heb vanmiddag Gang Bang Slut 9 nog aan mekaar geplakt (8>
Pagina: 1