Toon posts:

autorun cd

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
als ik een cd in mijn cd rom speler doe dan speelt hij die niet automatisch af :( en bij de eigenschappen heb ik wel de goede instelling staan. weet er toevallig iemand hoe ik dit probleem op kan lossen ??

ps: bij muziek cd's werkt het wel, bij spellen niet.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2003 09:10 ]

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-03 21:35
zoek eens op 'auto insert notification'.
Je kunt ook bijv. met TweakUI die instellingen forceren.

Verwijderd

als je toevallig een audigy soundkaart hebt gemonteerd met alles er op en er aan qua software, dan kan bij diskdokter een functie uitgezet zijn die er voor zorgt dat je disk niet automatisch opstart.
verander dat in start, configuratie, diskdokter, instellingen.
;)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Hoi XzR_,

Je topic voldoet totaal niet aan de policy's... Zo mis ik een juiste topictitel; je dient in Windows Operated Systems het betreffende OS in de titel te vermelden, naast een beknopte omschrijving van je probleem: ['OS'] Autorun data cd's werkt niet? <- dat is al een stuk duidelijk :)

Daarnaast mis ik je iegen input. Zo dien je te vermelden wat je zelf al allemaal hebt geprobeert om zelf tot een oplossing te komen, waar je hebt gezocht en waarop. Dan kunnen wij zien welke oplossingen jij al hebt geprobeert. Tevens is het vermelden van je eigen input een duidelijk signaal dat je GoT niet gebruikt als helpdesk forum. Wanneer ik in de search kijk dan zie ik veel topics die betrekking hebben op jouw probleem:

Zoeken naar: autorun data cd

Mocht je er nog niet uitkomen dan kun je een nieuw topic openen, maar dan wel volgens de richtlijnen:

Pre-GoT voorbereiding
Voordat je een topic opent
Waar moet een topicstart aan voldoen?

Veel succes :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Dit topic is gesloten.