Doorschakelen telefoonverkeer verschillende providers

Pagina: 1
Acties:

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Mijn prive abbo loopt via T-Mobile maar op mijn werk kan ik geen goede verbinding krijgen. Nu wil ik alle inkomende gesprekken (en ook SMS berichten als dat mogelijk zou zijn) door laten schakelen naar mijn werk telefoon (provider Vodafone). Is dit mogelijk? Op deze manier zouden de kosten, neem ik aan, ook voor mijn rekening komen en niet voor mijn werkgever. Wel zo netjes...

(ik had verwacht snel een antwoord in de search te vinden maar ik kan het niet (snel genoeg naar mijn zin?) vinden? - ik neem overigens aan dat gesprekken wel mogelijk moet zijn maar SMS berichten niet maar wie weet wat een ander te vertellen heeft!)

• kevertje1977
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-02 10:57
Ik heb hier op mijn werk af en toe problemen met Vodafone bereik. Gewoon een mailtje sturen en Vodafone gaat kijken wat ze eraan kunnen doen. Wellicht dat het bij T-Mobile ook zo werkt ??

• hemiparo
  • Niet online
helaas... dit heb ik al geprobeer en de medewerking van T-Mobile is slecht. Enige wat ik krijg is een lange brief met verhalen over zenders, storingen, invloeden van buitenaf enz. Dit is ook de reden dat ik mijn T-Mobile abbo opzeg maar ik zit er nog een aantal maanden aan vast. KPN, Vodafone, Telfort en noem maar op hebben allemaal een goede ontvangst maar T-Mobile dus niet. Enigste mogelijkheid is dus doorschakelen... maar kan dit?

Verwijderd

telefoongesprekken kun je altijd doorschakelen, staat gewoon in je handleiding. sms weet ik niet

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:33

Korakal

Up up up!

Het voice-gedeelte kun je inderdaad doorschakelen (alle oproepen doorschakelen oid, afhankelijk van je toestel). De kosten komen voor jouw rekening, je betaalt voor ieder binnenkomend gesprek dus evenveel als een uitgaand gesprek. Als je een belbundel hebt valt dit er ook gewoon binnen.
SMS kun je helaas niet redirecten.

• hemiparo
  • Niet online
ik heb geen handleiding bij de hand... zou iemand misschien even kunnen zeggen hoe ik dit kan in- en uitschakelen zodat ik het meteen even kan testen. Verder bedankt voor de reacties!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-02 07:22

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

hemiparo schreef op 06 oktober 2003 @ 09:55:
ik heb geen handleiding bij de hand... zou iemand misschien even kunnen zeggen hoe ik dit kan in- en uitschakelen zodat ik het meteen even kan testen. Verder bedankt voor de reacties!
Waarschijnlijk gewoon *21*... , maar dat kan je het beste je provider vragen.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• Treenaks
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:38
Het is meestal ook een functie van je telefoon, die redirect-instellingen ("divert")

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:33

Korakal

Up up up!

hemiparo schreef op 06 October 2003 @ 09:55:
Je zou ook zelf even wat meer moeite kunnen doen. Gewoon even de menu'tjes van je telefoon doorbladeren. Hierboven heb ik nb al een tip gegeven over hoe het ongeveer heet!
GoT is géén helpdesk; we gaan dus niet 'even voor je zeggen' hoe het moet. Als je het niet kunt vinden dan ga je maar online een handleiding zoeken of wacht je tot je de handleiding bij de hand hebt.

• hemiparo
  • Niet online
mijnn welgemeende excuses...

(ik snap overigens best dat mijn vraag als 'simpel' over kwam maar via de search kon ik op dat moment niks vinden. Ik kreeg toen antwoord wat ik natuurlijk zo snel mogelijk uit wilde proberen. Maar misschien had ik inderdaad beter ff kunnen wachten tot ik thuis was :) maar goed. Verder wil ik ook absoluut niet als ondankbaar overkomen want dat is het absoluut niet)

Hoe dan ook... het werkt!
Pagina: 1