Hallo ik heb van een paar mensen gehoord dat je met je 3210 radar controlles kunt op vangen door middel van de close groups aan te zetten in het menu beveiliging.....weet iemand er meer van ??????
Verwijderd
Bij mijn 8810 werkte het dus niet
je zou je CUG aan moeten zetten dus en waarde 00000 in moeten voeren. anderen beweren dus dat dat 50 moet zijn....
ik moet wel zeggen dat ik het bij een gebied getest heb waar de flitspalen dus regelmatig uitstaan
je zou je CUG aan moeten zetten dus en waarde 00000 in moeten voeren. anderen beweren dus dat dat 50 moet zijn....
ik moet wel zeggen dat ik het bij een gebied getest heb waar de flitspalen dus regelmatig uitstaan
nou ik ben net effe in Nijmegen rondjes wezen rijden en tuurlijk werkt het nie.......
it could be to good to be true
it could be to good to be true
Nou het zou enventeel kunnen maar zou je je gsm dan niet dicht bij je radio moeten houden? Ik had tot voor kort een telefoon die erg op mijn radio reageerde als hij zelf aan het zenden was. Maar wat je dus nog meer nodig hebt is de juiste signaal resonantie. Ik ben bang dat je dat niet red of dat dat niet lukt met de radar signalen.
"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."
pfff......dit is GROTE onzin....is niet mogelijk dus.
Pagina: 1