ik wou onlangs me pc formatteren , dus ik doe me originele win xp in me dvd drive restart pc , en dan zegt ie press any key to boot from cd , dat doe ik maar er gebeurt helemaal niets,loopt nie vast of zo maar doet gewoon helemaal nix
,als je een oplossing heb laat me wete of zo heb geen idee.
Heb je nog andere drives dan je DVD-drive? probeer eens een andere.
voor de rest zou ik echt niet weten waat het aan zou kunnen liggen...
voor de rest zou ik echt niet weten waat het aan zou kunnen liggen...
Het is hier zaak om ook zelf wat te doen voor je een topic opent. Onze mooie search biedt ook vaak een oplossing
Als je toch een topic opent, staan de dingen die je eerst zelf moet doen hier, de voorwaarden waaraan je titel van je topic moet doen staan hier, en de dingen die je moet vermelden in je startpost staan hier beschreven..
Vaak kun je de oplossing van je probleem ook terug vinden in de Forum FAQs. Elk forum heeft weer zijn eigen FAQ, van WOS (Windows Operating Systems) is die hier te vinden.
Succes ermee
Vaak kun je de oplossing van je probleem ook terug vinden in de Forum FAQs. Elk forum heeft weer zijn eigen FAQ, van WOS (Windows Operating Systems) is die hier te vinden.
Succes ermee
• het verschil tussen 'vastlopen' en 'helemaal niks meer doen' is mij niet duidelijk 
• vriendelijke verzoek om duidelijker Nederlands te gebruiken, en leestekens
• wat ^jazz^ zegt is *heel* belangrijk
• laat ook weten welke tips die je hier krijgt niet werken
• welkom op GoT!
...stekkertje toetsenbord eruit gevallen? Op de [shift]/[control]/[alt]-toets gedrukt?
• vriendelijke verzoek om duidelijker Nederlands te gebruiken, en leestekens
• wat ^jazz^ zegt is *heel* belangrijk
• laat ook weten welke tips die je hier krijgt niet werken
• welkom op GoT!
...stekkertje toetsenbord eruit gevallen? Op de [shift]/[control]/[alt]-toets gedrukt?
offtopic:
Calamarain: eens kan je niet op een behoorlijke manier met twee letters schrijven
Calamarain: eens kan je niet op een behoorlijke manier met twee letters schrijven
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
• loop je bios instellingen eens na
• zet daar je schijven op handmatige herkenning (ATA66/100)
• ga na of je schijf goed gepartitioneerd is
• is je cd-rom nog in orde? (krasjes oid)
• zet daar je schijven op handmatige herkenning (ATA66/100)
• ga na of je schijf goed gepartitioneerd is
• is je cd-rom nog in orde? (krasjes oid)
Wordt je toetsenbord wel herkent tijdens booten? Oftewel, kan je wel in het BIOS komen?
Hoi welkom op GoT 
Ik heb je topic titel even aangepast zodat deze wat informatiever overkomt in de topic lijst in Windows Operated Systems
Kijk even in de Windows Operated Systems - Policy mbt wat we graag zien in een topic titel en topic start.
Zoals je verder aan de reacties kan zien, willen we graag zoveel mogelijk relevante informatie weten. In jou geval dus dingen als:
- wat voor dvd drive?
- op welke ide port en is hij master of slave en staan de jumpers goed?
- heb je dit alleen met die ene cd of heb je de cd ook al in een andere machine geprobeerd?
Ik heb je topic titel even aangepast zodat deze wat informatiever overkomt in de topic lijst in Windows Operated Systems
Kijk even in de Windows Operated Systems - Policy mbt wat we graag zien in een topic titel en topic start.
Zoals je verder aan de reacties kan zien, willen we graag zoveel mogelijk relevante informatie weten. In jou geval dus dingen als:
- wat voor dvd drive?
- op welke ide port en is hij master of slave en staan de jumpers goed?
- heb je dit alleen met die ene cd of heb je de cd ook al in een andere machine geprobeerd?
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
lite on dvd-drive , ik kan me niet voorstellen dat de CD beschadigd is hij zit alleen in het hoesje , heb em misschien 3 keer eruit gehaald of zo
.
Ik kom wel gewoon in me bios dus me toetsenbord doet het.
Ik kom wel gewoon in me bios dus me toetsenbord doet het.
CriZ - zou je niet je topic elke paar minuten willen kicken? Als je een post wilt bewerken kan je dit doen door op
te clicken.
Lees ook eventjes de links die Momania in deze post heeft gegeven. Hierin staan een aantal huisregels die je nodig hebt om een goede, duidelijke post te maken op GoT.
Lees ook eventjes de links die Momania in deze post heeft gegeven. Hierin staan een aantal huisregels die je nodig hebt om een goede, duidelijke post te maken op GoT.
[ Voor 39% gewijzigd door elevator op 06-10-2003 20:36 ]
Oh en met niks doen bedoel ik dat ie gewoon nie verder gaat dan dat scherm waarin ie zegt press any key to boot from cd
@ CriZ
ken je deze
Daarnaast: brand die cd eens op een ander merk CDR of pak een andere cd speler
Ga eens wat uitproberen en dan hoor ik het wel
ken je deze
Daarnaast: brand die cd eens op een ander merk CDR of pak een andere cd speler
Ga eens wat uitproberen en dan hoor ik het wel
[ Voor 44% gewijzigd door aReaRe op 06-10-2003 20:39 ]
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
uhmmzzz
heb je een usb toetsenbord?
heb je een usb toetsenbord?
www.bootdisk.com en download een floppy boot image.Verwijderd schreef op 06 October 2003 @ 20:26:
ga na of je schijf goed gepartitioneerd is : hoe ga ik dat na ? :d
Daar zit Fdisk.exe enzo in, en maak een screen capture ervan en post die eens hier.
IIg moet die partitie die je aanmaakt active tezijn
suc6 met testen
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Ik doe het topic dicht. Lees eventjes dit allemaal door:
• Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
• Windows Operated Systems - Policy
• FAQ Opslagmedia & I/O Controllers - FDISK FAQ
Als je na dit gelezen te hebben, en na de informatie in dit topic nog niet uitkomt, maak dan eventjes een nieuw topic aan.
Let wel op dat dit topic zoveel mogelijk informatie bevat, zowel over wat je zelf al geprobeerd hebt, wat de resultaten daar van waren, en over de exacte inhoud van je probleem.
• Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
• Windows Operated Systems - Policy
• FAQ Opslagmedia & I/O Controllers - FDISK FAQ
Als je na dit gelezen te hebben, en na de informatie in dit topic nog niet uitkomt, maak dan eventjes een nieuw topic aan.
Let wel op dat dit topic zoveel mogelijk informatie bevat, zowel over wat je zelf al geprobeerd hebt, wat de resultaten daar van waren, en over de exacte inhoud van je probleem.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()