Ik heb vandaag op een soort van rommelmarkt een stuk slang op de kop getikt voor bijna niks, en ik hoop dat een van jullie me kan vertellen wat voor slang dit is (materialen), waar-ie voor gebruikt word, en wat voor koppelingen het zijn die erop zitten.

De slang bestaat uit materiaal X met roestvrijstalen buitenmantel. De roestvrijstalen mantel zelf word nog beschermd door een laag plastic en een veer om de buigradius te beperken. Behoorlijk degelijk spul, en dat deze slang 15-20 bar druk kan hebben geloof ik wel. Maar of-ie ook tegen lage temperaturen kan, dat is de vraag.
In de koppelingen zitten geen ringen; het is een puur stalen koppeling die conisch in diameter oploopt. Met de (vrij draaiende) moer kun je 'm vastdraaien (duh).
Herkent iemand deze slang? Zo ja, wat is het binnenmateriaal?
Herkent iemand de koppelingen? Zoja, hoe heten die dingen officieel?

De slang bestaat uit materiaal X met roestvrijstalen buitenmantel. De roestvrijstalen mantel zelf word nog beschermd door een laag plastic en een veer om de buigradius te beperken. Behoorlijk degelijk spul, en dat deze slang 15-20 bar druk kan hebben geloof ik wel. Maar of-ie ook tegen lage temperaturen kan, dat is de vraag.
In de koppelingen zitten geen ringen; het is een puur stalen koppeling die conisch in diameter oploopt. Met de (vrij draaiende) moer kun je 'm vastdraaien (duh).
Herkent iemand deze slang? Zo ja, wat is het binnenmateriaal?
Herkent iemand de koppelingen? Zoja, hoe heten die dingen officieel?