Toon posts:

is dat wat dat MyTVision

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een kennis van mij heeft MyTVision op tv gezien. Dat zag er leuk uit. Omdat hij niet vaak op internet zit. Bijna nooit. Nu wou hij weten of dat echt wat was of dat het gewoon nergens opslaat. Het enige wat hij doet op internet is e-mail lezen en af en toe wat zoeken op internet. Maar meer ook niet. Heeft iemand ervaring met dit product of weet je hoe het is. Zoja is dat + of is het -.

alvast bedankt voor jullie reaktie's

ps. ik heb al wat gezocht over dit product maar zie nergens reakties staan

Verwijderd

Zijn dat niet die TV - internet boxen (met 33k of 56k modem) die massaal op beurzen gedumpt worden?

Vond de prijs nogal hoog voor zoiets toen ik het op tv zag...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2003 00:04 ]

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
is dat niet hetzelfde als een netbox? (had je een tijdje geleden van kpn geloof ik). Ik heb die reclame ook wel es gezien.

Maar een normale pc lijkt me al snel beter.. daarmee kun je ook nog es een briefje tikken en dat soort basic dingen die iedereen eigenlijk wel doet. En wat voor voor browser heeft dat ding eigenlijk? Zou wel irritant zijn als sommige sites niet goed of helemaal niet weergegeven worden (wat je al snel hebt met onbekendere browsers).

Verwijderd

Het is ten eerste onpraktisch, ten tweede is de kwaliteit erg slecht, ten derde is het voor wat je krijgt veel te duur en ten vierde zijn veel sites onleesbaar *.

Je kunt beter een ouwe laptop op marktplaats kopen voor die gast, dan ben je goedkoper uit en heb je er ook nog wat aan.

*) Doordat je met een tvbeeld werkt moeten letters veel groter worden afgebeeld en trekt zo'n tv-internet-doos een complete site uit zijn verband om 't leesbaar te houden.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2003 01:15 ]

• msG-Gsm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07-2025
Je hebt ook een speciale van MSN ik zal he wel ff voor je opzoeken en dan posten..(ps ik had er ok filmpes van gzien maar lijkt me nije egt handig
ofzow)

• msG-Gsm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07-2025
http://msntv.com/Default.aspx <-- meot je maar eens kijken is een (beter) alternatiev voor mensen diej er wijnig op zitten!
Pagina: 1