ADSL aanvraag in een nieuwbouw woning

Pagina: 1
Acties:

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:51
Over een aantal maanden ga ik op mezelf wonen in een appartement. :) Op dit moment heb ik @Home, maar wil graag ADSL (demon DSL) aanvragen. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

In diverse topics werd gesteld dat je eerst een KPN abonnement moet aanvragen. Na betaling van de eerste factuur kan pas ADSL worden aangevraagd. Deze procedure werd door anderen weer van tafel geveegd.

Op diverse sites van KPN, BBNed ed. kon ik hier geen info over vinden. Wie kan mij hier meer info over geven?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Misschien is het handig om KPN ff te bellen? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Of BBNed, aangezien de TS waarschijnlijk voor de 8MBit aansluiting van Demon wil gaan...

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-05 22:22
Je moet een standaard KPN telefoon abonnement (vaste telefoon) hebben, BBned gaat via linesharing met KPN-telecom. KPN aanvragen binnen paar dagen gebeurd.
Als je dat niet hebt, moet je 9 euro extra betalen voor de lijn van BBned naar jou huis.
Daarna kan je Demon DSL aanvragen.

Verwijderd

0900-0244 optie 1,1,3 ---->klantenservice KPN, daar kun je een nieuwe aansluiting regelen :)

• MrScratch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-05 09:16

MrScratch

I am rubber, you are glue

In mijn nieuwbouwhuis heb ik gewacht tot de telefoon aangesloten was, dus dat ik kon bellen. Toen diezelfde dag adsl aangevraagd, dus niet wachten op 1e rekening. Na een week of 2 was ik aangesloten.

Het is dus volgens mij zaak dat je op het moment van de aanvraag een werkende telefoonlijn hebt, maar wachten op 1e rekening is niet meer nodig.

Look behind you! A three headed monkey!

Pagina: 1