Toon posts:

MSI K7TPro 266 (6380 ver. 2.0) en de T'Bred

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Alweer een topic hierover?? :O

Ja, ik heb al verschillende topics gezien, maar zegt iedereen dat het wil, maar niemand heeft het uitgeprobeerd dit Mobo ook met een T'Bred werkt. Ik heb zelf van weekend een 2400+ @ 266 en mijn Mobo slikt hem niet.|:(

Maar voordat ik aan mijn Mobotje ga sleutelen wil ik wel eens weten of iemand het daad werkelijk heeft geprobeerd en hoe het werkt. Want men zegt als ik mijn Bios update en dan een C37 SMD-mounted condensator weg haal dat het wel moet werken met een T'Bred. Maar naar welke Bios zijn we dan geupdated?? Die "nieuwste" van MSI is 6380v37 of een beta versie 374??8)7

• KBDE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 14:01
Nieuwste msi bios flashen van msi site (let wel op dat je de goeie hebt !! Die beta is de voorloper van de final die op de msi site staat.)
en dan idd die C37 ervan af slopen.

Dan werkt het.
Is wel zo dat het laatste bios nogal rare memory timings heeft waardoor je de FSB niet meer goed kunt verhogen en in sommige gevallen al bij 133mhz onstabiel is.
Dit dus eff in de gaten houden. (maar dat heeft dus verder nix met tbred of het ervan afslopen van die C37 te maken ;))

[ Voor 9% gewijzigd door KBDE op 06-10-2003 00:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dus die Beta 3.74 is ouder dan de final 3.7 die op de MSI site staat? Na,ja ik heb mijn bios geflasht naar de officiele MSI 3.7 en probeer straks ff de C37 er af te halen en dan hopen dat alles het nog doet...... :)

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
heb deze mod ook gedaan, die transistor kan je er zo afhalen met een pinset :) heb een barton op dit mobotje draaien nu :) 16*133 dmv pin mod onderop barton :)

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
KBDE schreef op 06 oktober 2003 @ 00:02:
Nieuwste msi bios flashen van msi site (let wel op dat je de goeie hebt !! Die beta is de voorloper van de final die op de msi site staat.)
en dan idd die C37 ervan af slopen.

Dan werkt het.
Is wel zo dat het laatste bios nogal rare memory timings heeft waardoor je de FSB niet meer goed kunt verhogen en in sommige gevallen al bij 133mhz onstabiel is.
Dit dus eff in de gaten houden. (maar dat heeft dus verder nix met tbred of het ervan afslopen van die C37 te maken ;))
hmz ik heb nu onstabilietijd problemen na de 135mhz fsb, met me palimo 1800+ had ik dit niet, welk bios bedoel je nou precies?

verdomt ik zat nog met die 3.74b bios, net effe 3.7 geflashed, kan nu wel fsb van 140 halen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Mister_X op 06-10-2003 17:42 ]