Mijn Debitel

Pagina: 1
Acties:

• vlabakje
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-05 08:00
Allo,

ik heb nu een jaartje een abbo bij debitel. Bevalt me op zich erg goed (in het begin 1x een week afgesloten geweest door een fout van mezelf, verder niets dan prima service). En vandaag zag ik toevallig dat ze een van mijn grootste wensen in vervulling hebben laten gaan: je kan inloggen op de site, en vervolgens kijken hoeveel 'beltegoed' je nog hebt (heb een abbo met X aantal belminuten).
Als je inlogt en doorklikt naar "belkosten en factuur" -> "belkosten en beltegoed" staat daar een klein tabelletje met 3 gegevens (gebruik zelf het vodafone netwerk)
Nog niet gefactureerde belkosten 8 euro
Bovenstaand bedrag geldt tot en met: 30 september 2003

Tegoed belminuten 126 minuten
nu snap ik dus niet helemaal wat die 8 euro en die datum betekenen... heeft iemand hier een idee?
en ik wil volgend jaar overstappen, bieden andere aanbieders een zelfde functionaliteit?

als dit hier staat heb ik een php-generated sig :)

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:30
Volgens mij zijn dat de kosten die buiten de belbundel vallen, dus SMS ed.

• vlabakje
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-05 08:00
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah... dat zou best eens kunnen :)
*feels stupid*

als dit hier staat heb ik een php-generated sig :)

Verwijderd

vlabakje schreef op 05 October 2003 @ 22:11:
en ik wil volgend jaar overstappen, bieden andere aanbieders een zelfde functionaliteit?
Bij T-Mobile kan je het op de site bekijken. Bij Vodafone kan je een nummer bellen en dan krijg je een SMS terug met de gegevens (als het werkt, veel storingen). Bij Orange kan je een gratis nummer bellen en dan hoor je wat je over hebt, wordt zelfs 2 keer per dag bijgewerkt. Bij Orange krijg je ook een SMS als je bundel op is en als je je nieuwe bundel krijgt.