Ik heb hier een p2 366 met 64 mb ram liggen en wat ik wil is eigenlijk linux installeren met daarop X en dan remote alles kunnen doen. Dus die server krijgt geen beeldscherm/tobo/muis enzo. Nu weet ik dat je met ssh een hoop kan doen maar ik zou graag kazaa op die pc ook willen gebruiken. Is dit mogelijk aangezien dit waarschijnlijk via (remote) X moet gaan?
Kazaa wordt volgens mij niet "meer" ondersteunt voor linux. Dus die zou je moeten emuleren met wine o.i.d. En hoewel het geheugen aan de krappe "werkbare" kant is zou dit idd moeten lukken.
Elke dag dronken is ook een geregeld leven.
Ten eerste: doe zelf eens wat onderzoek.
Het geheugen is wat aan de weinige kant, maar het is niet onmogelijk om daar X op te draaien. Verder kan het sowieso zeker wel.
Dit topic gaat dicht, omdat je dit ook zelf wel kunt uitvinden door het bv. gewoon eens uit te proberen, of gewoon een beetje op internet te zoeken. Eventueel kun je nog terecht in het topic Welk OS (bv. Linux distro) moet ik nemen? Part 3
Het geheugen is wat aan de weinige kant, maar het is niet onmogelijk om daar X op te draaien. Verder kan het sowieso zeker wel.
Dit topic gaat dicht, omdat je dit ook zelf wel kunt uitvinden door het bv. gewoon eens uit te proberen, of gewoon een beetje op internet te zoeken. Eventueel kun je nog terecht in het topic Welk OS (bv. Linux distro) moet ik nemen? Part 3
Dit topic is gesloten.
![]()