Verwijderd

Topicstarter
Ik ben zoekende naar een mp3 speler. Deze speler moet aan een aantal eisen voldoen;

-flash geheugen moet uitbreidbaar zijn
-speler dient te beschikken over een accu (bv. lion) (liefst dat hij zichzelf oplaad zodra je hem in je usb port stopt)
-en tja een leuk design.. :D

Nu heb ik gekeken op internet, daarop kwam ik o.a. de volgende tegen;

MPIO FL100, design goed, uitbreidbaar ja, accu NEE
IBEAD-150 , design goed, uitbreidbaar NEE, accu ja

Dus nu zoek ik een soort van combi tussen deze 2, heeft iemand een idee? suggestie?

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:04

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Wat is het voordeel van de accu? Als 'ie eenmaal naar z'n grootje is betaal je er weer een hoop voor. In die FL100 gaan AAA-tjes dacht ik, die je ook van GP (en andere merken) kunt kopen.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb niet zoveel AAA-tjes op voorraad wat jij? Dus ik dacht lekker makkelijk accutje erin, in je usb pluggen.. ff mp3 overzetten en als die klaar is, is die ook weer opgeladen, wat wil je nog meer?

Kapotte accu heb je wel een puntje, ja..

//

Maar je kent toevallig niet een mp3 speler met beide eisen, accu en uitbreidbaarheid van het flash geheugen?

// gp

http://www.gpbatteries.com.hk/gp.htm

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2003 22:38 ]

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:04

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Verwijderd schreef op 05 October 2003 @ 22:06:
Ik heb niet zoveel AAA-tjes op voorraad wat jij?
GP, die ik dus expliciet aanhaalde, is een grote leverancier van accuutjes voor laptops enzo, en ze leveren ook accu's in de bekende batterijformaten. Volgens mij heb je voor een euro of 6 een pakje van 2 of 4 AAA Ni-MH batterijtjes.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-02 10:11

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

TS heeft een gaatje in de makrt ontdekt: flashplayers met accu en uitbreidingsoptie zijn... schaars - zo niet afwezig. Ik kan er iig geen opnoemen - meen me iets te herinneren dat de oude SonicBlue S-serie een interne NiMh-accu had, maar das allerminst zeker.

Spelers met uitbreidings-slots zijn er genoeg, spelers met ingebouwde accu al heel wat minder. Een combinatie van deze twee is aan mij niet bekend.

Deze speler komt binnenkort wel uit op de NL'se markt: Truly MP-369. Deze speler heeft dus een ingebouwde accu, echter geen expansiesloten.

Dan heb je natuurlijk nog de iFP-5XX serie van iRiver, ook met ingebouwde accus en zonder expansiesloten.

De iRiver iGP-100 zal een li-ion accu hebben, een CF-slot ondersteunen, maar het hoofdonderdeel is dan weer een mini-HDD (dus... bewegende onderdelen) en leg je de lat nog lager, dan kom je de Bantam BA-1000 tegen, een 2 GB/ 5 GB speler met 1.8" HDD en CF-slot. Verderop in de HDD-sectie zijn er dan apparaten als de NeDi, de MamboX P353 en de DT CinemaDisk... allemaal met expansiesloten, maar verre van compact.

Dus vraag maar vast patent aan op je idee van de combinatie expansion/flash/built-in-battery.

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Verwijderd

Topicstarter
patent aanvraag is al de deur uit.. :D

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:14

mphilipp

Romanes eunt domus

Ik heb een Magic Star 256Mb USB MP3 speler. Deze heeft een accuutje (makkelijk bereikbaar en uitwisselbaar). Laadt op als je 'm in de USB poort steekt en een heel handy ding. Als gadget heeft deze ook nog een e-mail client (als je die wilt installeren tenminste) zodat je op elke PC je email kunt lezen. Ik gebruik dat niet, maar wel geinig.
Verder vind ik het een ideaal apparaat zoals ik het ding gebruik: tijdens het sporten enzo. Geen LCD display en maar 1 knop die dubbelt als aan/uit/pause/play/next/prev/volumeregelaar. Klink ingewikkeld maar is heel erg makkelijk. Kocht 'm een paar maanden geleden voor €120 en dat was toen zo'n beetje de goedkoopste.

Mac Mini M4Pro | MS Surface Pro 9 | Canon 1Dx III | Bambu Lab H2C | BMW K1600 GTL

Pagina: 1