|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Mja ik denk het niet. De nieuwere toestellen werken dmv de popport, die zal wel heel anders werken dan de voorgaande aansluitingen.
Als het had gewerkt hadden ze vast wel een converter aangeboden.
Als het had gewerkt hadden ze vast wel een converter aangeboden.
Of juist niet; dit is voor de massa wellicht een reden om een nieuwe carkit aan te schaffen, daar verdienen ze wellicht meer aan dan aan een convertor.
Is er ergens meer informatie over die 'popport' te vinden? Ik heb uiteraard ff geGoogled, maar ik kan zo 1-2-3 niets vinden.
Is er ergens meer informatie over die 'popport' te vinden? Ik heb uiteraard ff geGoogled, maar ik kan zo 1-2-3 niets vinden.
Niet alleen de aansluiting is geheel anders, ook de software die in de controle unit zit is geheel anders, dus zelfs met een nieuwe systeem-cup (waar de 3100 in past) zal het nog niet gaan lukken.
Oftewel, een nieuwe carkit. En aangezien jouw Nokia 3100 helaas geen BT bevat, kan je ook geen BT varkit kopen
Oftewel, een nieuwe carkit. En aangezien jouw Nokia 3100 helaas geen BT bevat, kan je ook geen BT varkit kopen
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Ok; ik ben er inmiddels van overtuigd dat het niet kan (andere software zegt genoeg) ... 
Morgen ga ik met de lease-maatschappij, mijn baas en de garage bellen om te achterhalen wat een nieuwe carkit me gaat kosten.
Morgen ga ik met de lease-maatschappij, mijn baas en de garage bellen om te achterhalen wat een nieuwe carkit me gaat kosten.