Toon posts:

Screen position

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waar ik echt een hekel aan heb is dat Windows de screen positie van de windows niet automatisch kan onthouden, pas als je in een applicatie zelf aangeeft dat dit moet gebeuren, onthoudt zo'n app de positie en eventueel ook de de screensize.

Weet iemand waarom Windows dit niet kan? En nog belangrijker: kent iemand een app die dit wel voor je kan doen? Heb wel Actual Tools geprobeerd maar die laat m'n PC steeds crashen, en het duurt trouwens altijd (iets minder dan) een seconde voordat de window op de juiste plaats is. Is dit dus uberhaupt wel te programmeren?

Een andere app die perfect met de meeste applicaties werkt is AutoSizer (onthoudt de screensize van windows voor je) en is ook nog freeware, deze staat zeker in m'n all time favorites wat betreft software.

Check: http://www.southbaypc.com/AutoSizer/

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die een antwoord op de vraag heeft?

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 15:33
Euh... je stelt een vraag en geeft zelf een oplossing, met die AutoSizer.
Leuke tip, maar ik kan me voorstellen dat daar niet veel mensen op reageren.

Maar wat is je vraag dan precies? Waarom Actual Tools niet lekker werkt of waarom Windows dit niet zelf kan?

Ik heb eigenlijk geen idee, maar ga die Actual Tools even proberen. Ben benieuwd of hij mijn pc ook laat hangen.

Punctuality is the politeness of kings

Verwijderd

@dreamscape:
Volgens mij wordt er om een programma gevraagd dat voor ALLE applicaties de screen position onthoudt. Want volgens de topicstarter doet AutoSizer dit alleen voor de 'meeste' applicaties...

@Rasheed187:
Weet je misschien waarom AutoSizer het voor de ene applicatie wel en voor de andere niet onthoudt?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, de vraag was of er een applicatie is die de screen position onthoudt, AutoSizer onthoudt alleen de screen SIZE. Dus heb niet m'n eigen vraag beantwoord! 8)7

Ik vind het gewoon irritant dat sommige windows altijd bv links ipv gecentreerd openen. Snap ook niet waarom Windows dit niet zelf voor je doet, onbegrijplijk.

Weet ook niet waarom sommige windows Autosizer gewoon negeren, en sommige windows worden soms zomaar gemaximaliseerd zonder mijn toestemming, maar het werkt bij de meeste windows perfect, gelukkig maar.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2003 17:09 ]