[2D] Contest Editie 3 : Interface

Pagina: 1
Acties:
  • 203 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08 17:53

Yoozer

minimoog

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://synerjee.shodown.net/img/2dcon3.gif

Introductie

Welkom bij alweer het derde deel van het 2D Contest. Omdat de vorige draad toch al weer verzoekjes kreeg voor een vervolg van ongeduldige users (inclusief yours truly) heb ik de modjes even lastig gevallen met een verzoek voor iets nieuws zodat iedereen zich weer kan uitleven.

Interfaces. Op dagelijkse basis beseffen we niet hoeveel gebruiksvoorwerpen eigenlijk uitgekiend zijn om het ons toch zo makkelijk mogelijk te maken qua bediening. Bij het totale gebrek aan ergonomisch denkwerk kan iets eenvoudigs zoals een horloge al een crime worden om in te stellen. Een mobieltje is wat dat betreft (ook al is het ingewikkelder) toch soms makkelijker naar je hand te zetten ook al heeft 't veel meer knoppen.

Dus; maak je interface - voor een nog niet of al lang bestaand gebruiksvoorwerp.

-----
Even ter verduidelijking : Iets als WinAmp wordt ook gerekend als een niet-bestaand (nouja, niet-tastbaar, dan) gebruiksvoorwerp. Site-ontwerpen tellen niet mee, ook al heten die wel 'interfaces'.
-----

Regels

- Plaatjes mogen 600 pixels breed zijn : zolang de hoogte niet de pan uitrijst (maximaal 1000 pixels) wordt de layout niet naar z'n grootje geholpen.
- Het gebruik van vectorprogramma's zoals Illustrator / Freehand is toegestaan
- Het gebruik van 3D programma's is niet toegestaan (geen gerenderde onderdelen!)
- Het gebruik van oude foto's/beeldmateriaal/werk is toegestaan - zeg wel even waar je 't van af hebt (als 't kan)
- Tekenen met de hand is toegestaan

- Je hebt 3 weken om dit te maken. Voor zondag de 27e *moet* het binnen zijn
- Hou het off-topic gehalte laag. Als je graag wilt reageren op een mooie WIP, geef dan argumenten : waarom is het mooi, hoe kan het beter?
- Vermeld goed wanneer het een WIP of een Final is.
- Als je mee wilt doen met deze contest vermeld dat dan - maar alleen als je in 2-3 regels of meer je idee erbij zet. Posts met alleen "woei" of "super, ik weet al wat gaafs" dragen niets bij aan dit topic en zullen worden verwijderd.
- Verantwoordelijkheid ; je bent er zelf bij. Als genoeg mensen het topic bevuilen gaat het dicht en heb je de pret voor op z'n minst 30 anderen geruïneerd. Denk daarom goed na voordat je wat post, en de edit-knop staat er niet voor niets!

Beoordeling

Iedereen die heeft meegedaan kan een beoordeling posten, je kan niet op jezelf stemmen natuurlijk.

Je maakt een top 5 van inzendingen voor jezelf voor 2 categorieën: Originaliteit en Uitwerking. Men kan op beide categorien scoren. De eerste krijgt 5 punten, de tweede 4 enz enz. Je kunt punten krijgen voor beide categorieën.

- Originaliteit spreekt voor zich
- Uitwerking : hoe de compositie eruit ziet. De techniek die gebruikt is, passen alle elementen bij elkaar, oogt het goed. Dit en nog meer punten waar je op moet letten. Alles wat dus goed oogt.

Als iedereen voor de 27e zijn of haar artwork heeft geplaatst, en heeft aangegeven wat zijn of haar final is stuur je je punten naar yoozer@tiscali.nl . En dan komen we erachter wie de volgende gelukkige is :).

De winnaar mag de volgende keer een Thema kiezen & openingspost maken. Aangezien Nozzman nog niets van zich heeft laten horen neem ik het even over. Hoe de vorige contests zijn verlopen kan je zien in de onderstaande links. Mogen er nog veel bijkomen!

[rml][ 2D] Contest Editie 1 : Zomer Contest[/rml]
[rml][ 2D] Contest Editie 2 : Emoties[/rml]

(Openingspost 0.2b)
Toestemming verleend door : crisp

|:( Gah ; denk je dat je alles goed hebt ingetikt, moet 't 2D Contest Editie 3 zijn. Modjes? O+

[ Voor 3% gewijzigd door Yoozer op 05-10-2003 21:20 ]

teveel zooi, te weinig tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

* pasta gaat een poging wagen
Ik had een afstandsbediening in gedachten, het type waarin je in feite alle electronische apparatuur in huis (denk aan: lampen, radio, tv etc etc) mee kan regelen. Nu zijn mijn teken/ontwerp skills niet helemaal 100% (naar mijn mening geen 10% maar goed :P), maar ik ga het gewoon proberen.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:19
Jammer dat ik het boek Gui Bloopers nog niet binnen heb :) Ook jammer dat de interface van Blender niet gebruikt mag worden :)

Maargoed, een bureau met alle I/O voor een futuristische pc geintergreerd is ook goed?

Afbeeldingslocatie: http://kingofdos.com/bredend/minidisk.jpg
Ik heb ooit mijn MD speler in Flash getekent. (en ben met animatie bezig)
Valt dit ook binnen de richtlijnen?

[ Voor 30% gewijzigd door bredend op 06-10-2003 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-08 08:58
* rewind. gaat meedoen

het is dus de bedoeling dat je iets moois maakr van electronisch apparatuur ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 12:51

Puck

W32.Deadcode.A

Ik wil uiteraard wel een poging wagen, helaas veel te druk met een opdracht voor school waar ik mijn meeste avonduurtjes en weekenden in stop.

Interfaces is wel een leuk thema, maar gaan we nu meer op de logica van een interface letten of op het ontwerp? Ik bedoel, als ik aan interface denk, denk ik meer aan logica dan aan design...

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleautviool
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:58
ik ga ook proberen wat leuks in mekaar te knallen.
ik zat te denken aan een dashboard van een auto, al die tellers ed beetje leuk indelen :) Lijkt me wel wat, count me in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe ook mee! ben alleen aan het bedenken wat.... Het is best lastig om iets unieks te bedenken... Dus gun me een beetje tijd ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2003 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Laatst online: 11-09 17:10
Posts met alleen "woei" of "super, ik weet al wat gaafs" dragen niets bij aan dit topic en zullen worden verwijderd. :?

OT
Maar vanwege tijdgebrek doe ik niet mee, en vind daarnaast 't thema niet helemaal in mijn straatje passe. Ben wel heel benieuwd naar de resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:36
Ik vind het wel een leuk idee, maar de beoordeling is mij ook nog niet geheel duidelijk aangezien het vaak de bedoeling is om een handige interface te maken en die later pas op te maken.

[ Voor 11% gewijzigd door crisp op 06-10-2003 19:08 . Reden: edit vanwege verwijdering offtopic replies ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-05 17:08
Is het na 20 reply's nog niet opgevallen dat er een fout staat in de titel van het topic :\

Hint: niet 2 maar 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:22

crisp

Devver

Pixelated

Offtopic reacties getrashed, hou het ontopic please
offtopic:
wat is er fout aan de titel dan?

offtopic:
waarom spreek ik mezelf tegen in dezelfde post?

edit:
laat maar, ik zie het al 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door crisp op 06-10-2003 19:22 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djluc schreef op 06 oktober 2003 @ 18:37:
Ik vind het wel een leuk idee, maar de beoordeling is mij ook nog niet geheel duidelijk aangezien het vaak de bedoeling is om een handige interface te maken en die later pas op te maken.
helemaal mee eens, een interface is nou niet echt wat om je grafisch op los te laten, het gaat er daarbij meestal om de gebruiksvriendelijkeid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Laatst online: 11-09 22:48

flexje

got-father

Ooit is gemaakt mbv een tutorial:

Afbeeldingslocatie: http://www.whatsup.nl/flex/gfx/remote.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door flexje op 06-10-2003 22:32 ]

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is niet mijn thema maar ik ga zeker een poging wagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm aparte subject, maar moet zeker iets moois voor te maken zijn. Ik ga ook wat proberen (, mits ik niet om ga komen in ander bezigheden :| )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

flexje> is dat een vectortekening? Ik zoek nl nog een tutor om die gradients zo te krijgen, snap nix van die blendtool of hoe dat ding ook heet :)

Maar ik ga ook ff schetsen of ik nog inspiratie heb :) Heb wel wat vage ideeen :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleautviool
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:58
Ik weet ook niet of ik deze contest mee doe. Ik krijg namelijk maandag doodleuk te horen dat ik over 2 weken 4 verslagen moet inleveren, waar ik noh nix aan gedana heb :X. Als ik tijd over heb probeer ik er nog wat van te maken, maar anders doe ik nie mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
DarkX schreef op 07 October 2003 @ 14:26:
flexje> is dat een vectortekening? Ik zoek nl nog een tutor om die gradients zo te krijgen, snap nix van die blendtool of hoe dat ding ook heet :)

Maar ik ga ook ff schetsen of ik nog inspiratie heb :) Heb wel wat vage ideeen :)
nee ik kwam hem toevallig ook tegen het is een photosoep tut..

http://robouk.mchost.com/tuts/tutorial.php?tutorial=audio1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Ow mweh, met layer styles kan ik het ook nog wel. Weet iemand hoe je blending fatsoenlijk gebruikt in illu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msG-Gsm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07 16:18
Ik wil ook mee doen.
'K heb al een paar vaage ideeën maar jullie zien nog wel wat...

[ Voor 8% gewijzigd door msG-Gsm op 07-10-2003 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier : http://www.luclatulippe.com/how4.htm & de illustrator help doet soms ook wonderen.
En verder een hoop mee experimenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Ow, my bad, blend tool ken ik an sich wel, maar ik hoorde laatst bij een enorm realistische plaat dat er veel met de MESH tool gewerkt wordt, en DIE begreep ik niet, ook niet met de illu help :) Blend tool is ook wel ruig, maar maakt je docs wel enorm zwaar, en dit scheen met mesh beter te gaan. Maar heb beetje een klok/klepel gevoel, aangezien ik maar half begreep waar het over ging :)

Ik lulde net trouwens heel arrogant dat ik wel 3d knopjes kon maken met blending modes, maar ik moet bekennen dat ik het nog nooit gedaan had :) Maar in 5 minuten wist ik er toch knopjes uit te poepen, rest is verfijnen. Leuk spul, maar niet zo mijn ding eigenlijk :)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/11605/full.gif

[ Voor 30% gewijzigd door DarkX op 07-10-2003 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:22

crisp

Devver

Pixelated

crisp schreef op 06 October 2003 @ 19:20:
Offtopic reacties getrashed, hou het ontopic please
en ik meen het!

[ Voor 5% gewijzigd door crisp op 08-10-2003 00:35 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe dit keer zeker mee. Ik heb al een vaag idee van wat ik ga maken alleen ik weet nog niet hoe ik het moet uitwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Damn, heb echt tig ideeen momenteel, da's ook zeldzaam. Hier een kladje van EEN idee. Weet nog niet of dit het idee wordt wat ik ga uitwerken, heb het alleen ff snel neergeklad zodat ik straks het idee nog weet :)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/11702/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msG-Gsm
oow DarkX voor knopjes heb je hier een tutorial: http://robouk.mchost.com/...php?tutorial=insetbuttons is wel handig en mooi

p.s. ik weet niet of je hem al had gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Mja, dat kan ik an sich al, maar toch bedankt. Het ging mij erom hoe zoiets in illustrator kon, maar daar gaat die tutor niet over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msG-Gsm
zal ik er een voor je zoeken die voor Illustrator is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
WIP:
Afbeeldingslocatie: http://kingofdos.com/bredend/contest-interface-1.jpg
Dit is een mobiel apparaat, met een zo gebruiksvriendelijke, doch kleine tekstinvoer.
Er kunnen ook insteek kaarten in met een - zeer geavanceerd - toetsenbord :)
(gemaakt met Flash voor wie het nog niet zag btw :)

- Je hebt 3 weken om dit te maken. Voor zondag de 27e *moet* het binnen zijn
Zondag is de 26e. :X

[ Voor 20% gewijzigd door bredend op 15-10-2003 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Afbeeldingslocatie: http://www.reinders-folmer.demon.nl/Internetposts/contest-3.jpg

Al die MP3 spelers zijn veel te ingewikkeld, gewoon terug naar het casette tijdperk, toen wist je nog waar elke knop voor was !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

bredend schreef op 14 October 2003 @ 23:14:
WIP:
[afbeelding]
Dit is een mobiel apparaat, met een zo gebruiksvriendelijke, doch kleine tekstinvoer.
Er kunnen ook insteek kaarten in met een - zeer geavanceerd - toetsenbord :)
(gemaakt met Flash voor wie het nog niet zag btw :)

[...]

Zondag is de 26e. :X
Eh, hoe kan ik nou zien dat dat flash is :? Illustrator of coreldraw of zelf photoshop kan er exact hetzelfde uitzien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Nu online

sjaakaq

It might get loud

Door agentorangina - Friday 17 October 2003 13:42
WOW....

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agentorangina schreef op 17 oktober 2003 @ 13:42:
[afbeelding]

Al die MP3 spelers zijn veel te ingewikkeld, gewoon terug naar het casette tijdperk, toen wist je nog waar elke knop voor was !
Erg netjes AgentOrangina...

Retro :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:23

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

agentorangina schreef op 17 October 2003 @ 13:42:
[afbeelding]

Doet me denken aan pixelneuken, dat perspectief :)

Toch wel één pijnlijk punt: je bent de stopknop vergeten 8)7

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

* DarkX gaat het weer niet lukken om iets af te maken :(

Er gebeurd trouwens erg weinig hier :? 2 inzendingen en over 6 dagen sluit de inzending ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm zie dit topic nu pas en ik heb een brandende vraag over de bedoeling:
Moet je nou een interface ontwerpen zodat elke mongool het apparaat kan gebruiken of moet je er een lust voor het oog van maken?

Aan de WIPs te zien het laatste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:23

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

* Thijsmans doet ook mee :)

no I don't :P

herinner me net dat ik tentamens moet leren 8)7

[ Voor 66% gewijzigd door Thijsmans op 21-10-2003 22:23 ]

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Ach de stopknop, als er iets mis gaat ruk je toch de casette eruit :X

Misschien is ie toch nog modern genoeg dat je uh.. misschien zit de knop aan de andere kant ! O-) [Dus toch maar even de volgende keer wachten met ->outline strokes, tja dat is toch wel een nadeel met vectorneuken]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Welja joh DarkX ik moet nog beginnen. Ik heb foto's verzameld van interfaces en daarvan wil ik iets in elkaar gaan zetten. Of het me lukt is een tweede...

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Mwehehe, je weet toch dat mijn spul altijd veeeeel te bewerkelijk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
En wie heeft er gewonnen :?

Mijn pc lag helaas uit elkaar sinds vrijdag :| Vandaar niets meer dan een hand vol paaseitjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
sorry hoor, maar ik vind dit een saai onderwerp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Hmm... te laat. Ik denk niet dat ik nog iets in elkaar ga frutsen of ik moet nu nog zin krijgen een telefoon in een switchboard te gaan soepen ofzo.
Ik denk dat ik deze contest maar als mislukt opgeef. Sorry Yoozer, maar je ziet, er is weinig animo.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Laatst online: 11-09 17:10
El_Hefe: Thank you so much for sharing that with us :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat we óf deze moeten verlengen, of een nieuwe met ander onderwerp moeten doen. Ik zou best nog wat willen maken nl..

Yoozer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
ander onderwerp idd kon mij niet echt inspireren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik heb toch nog wat. Iets wat ik helemaal niet wilde maken, mijn gedachte ging namelijk uit naar een NS-automaat met een koffie-automaat ofzo. Of een mooie foto van mijn stereotoren ofzo.

Ik vind het lullig voor Yoozer dat z'n topic nu zo 'onafgerond' is. Vandaar.
Afbeeldingslocatie: http://www.stylite.nl/my/portfolio/2003/findmyswitch.jpg
Weer zo trendhoerig als dat ding dat ik als omslag van mn kladblokje heb gepost ... maarja. Het is iets. Nou, er zijn vast hordes tweakers die nu de druk van de ketel af is, nog wat beters willen posten... en dat gaat jullie geheid lukken! Kommaar kommaar kommaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer
  • Laatst online: 03-08 17:53

Yoozer

minimoog

Topicstarter
Dus we hebben :

Bredend :
Afbeeldingslocatie: http://kingofdos.com/bredend/minidisk.jpg

Flexje :
Afbeeldingslocatie: http://www.whatsup.nl/flex/gfx/remote.jpg

DarkX :
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/11702/full.jpg

agentorangina :
Afbeeldingslocatie: http://www.reinders-folmer.demon.nl/Internetposts/contest-3.jpg

DarkBlue :
Afbeeldingslocatie: http://www.stylite.nl/my/portfolio/2003/findmyswitch.jpg

Nouja.. dus de animo was dus niet zo groot. Jammer, ik ben persoonlijk niet zo'n fan van topics met zo'n "brede" titels (is over 't algemeen ook lastiger te beoordelen). Hier komt 't wat meer aan op kennis van je programma's, niet op gewoon 20 foto's over elkaar smijten, blending modes instellen, vage tekst in een van te voren vervormd font erover en klaar.

Er kan in ieder geval nog wel gestemd worden O+ - als daar ook al geen interesse voor is, dan sluit de zwik maar en laat de modjes maar beoordelen welke 't mooiste is. Moge de volgende iets beters verzinnen.

teveel zooi, te weinig tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Mheh, het moge toch duidelijk zijn dat dat eerste idee schetsje van mij niet echt het beoordelen waard is :) * DarkX hoopt toch dat zijn standaard iets hoger mag liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat ik geen tijd had om een inzending te maken volgende keer doe ik wel weer mee ! :)

Alle zendingen zijn er goed gelukt :)
Extra credits naar Darkblue! Erg orgineel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

@Dark Blue, leuke plaat maar waarom staat "Turn off the lights" in aparte hokjes en "Turn me on" niet? lijkt me mooier dat je me en on in een apart hokje zet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Dat komt eigenlijk omdat ik 'Turn Me On' er eerder had staan dan Turn out the lights.
Mijn idee begon met al die kleine lichtschakelaars (op zich een interface he) en dan ééntje rood, en subtiel erbij 'Turn me on'.

Toen kwam mijn trendhoer-drang 8)7 weer opzetten en ik kon er niets tegen beginnen, ik moest en zou er zo'n retro vrouwtje bij plakken. Toen pas kwam het 'Turn out the lights' erbij, en ik heb helemaal niet meer gekeken naar het feit dat Me en On in een vakje staan.
Als ik het juist in andere volgorde had gedaan, had ik er waarschijnlijk wel op gelet :P

Ik kwijl nog steeds bij die dingen van Agentorangina en die van Flexje. Zou Flexje mij nog even kunnen vertellen welke tutorial dat was? Ik kan adhv je plaatje ook wel uitvinden wat er in gebruikt is maar een tutorialtje op zn tijd om de boel eens op te frissen is ook niet mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
Dark Blue schreef op 30 oktober 2003 @ 20:25:
Dat komt eigenlijk omdat ik 'Turn Me On' er eerder had staan dan Turn out the lights.
Mijn idee begon met al die kleine lichtschakelaars (op zich een interface he) en dan ééntje rood, en subtiel erbij 'Turn me on'.

Toen kwam mijn trendhoer-drang 8)7 weer opzetten en ik kon er niets tegen beginnen, ik moest en zou er zo'n retro vrouwtje bij plakken. Toen pas kwam het 'Turn out the lights' erbij, en ik heb helemaal niet meer gekeken naar het feit dat Me en On in een vakje staan.
Als ik het juist in andere volgorde had gedaan, had ik er waarschijnlijk wel op gelet :P

Ik kwijl nog steeds bij die dingen van Agentorangina en die van Flexje. Zou Flexje mij nog even kunnen vertellen welke tutorial dat was? Ik kan adhv je plaatje ook wel uitvinden wat er in gebruikt is maar een tutorialtje op zn tijd om de boel eens op te frissen is ook niet mis.
http://robouk.mchost.com/tuts/tutorial.php?tutorial=audio1
Pagina: 1