Toon posts:

AMD 800mhz->ASUS A7v8x-x

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Omdat van onze internet-pc het moederbord kapot is, willen we deze vervangen. De rest van de onderdelen werken nog perfect.

Nu heb ik eens rondgekeken en kwam ik 2 (budget) moederborden tegen.
de A7v8x-x of de MSI KT4V-L

Nu hebben we:
AMD Athlon 800mhz
384mb sd-ram (kan ik niet meer gebruiken, vanwege ddr geheugen in nieuwe bord)
30gb hd
TNT2 32mb PCI
Windows ME
de rest is denk ik niet zo belangrijk.

Nu kan ik van de MSI wel het minimum aantal mhz vinden, en hij ondersteunt deze proc dus ook. Maar die van asus kan ik het nergens vinden, er staat alleen op de site van asus "supports up to AMD AThlon XP 2700+". Nu was mijn vraag ondersteunt hij deze snelheid ook?

Ik ben niet van plan om nieuwe processor te kopen want het is toch alleen een internet pc. Het geheugen koop ik nog wel nieuw maar dat is nu even niet zo belangrijk

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Je kunt het gewoon op het support gedeelte van de Asussite terugvinden :) Om het jou makkelijk te maken staat er zelfs een linkje ernaartoe in de FAQ van dit subforum ..

Omdat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten dat ze éérst vooronderzoek doen door o.a. de FAQ's te raadplegen, gaat dit topic dicht. Lees eens de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) door om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

Dit topic is gesloten.