[IE6] Popups direct weer weg

Pagina: 1
Acties:

• puschkin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-10-2023
Ik heb sinds enige tijd een vreemd probleem m.b.t. popups. Wanneer ik op een link druk voor een popup die via een javascript geopend wordt, verdwijnt deze popup weer direct. Meestal kan je er helemaal niets van zien, zo snel gaat het. Ik heb geen popup killer geïnstalleerd en ik heb de instellingen van IE ook nagekeken en ook nog eens hersteld naar de beginwaarde, maar dit had ook geen resultaat.

Ik heb werkelijk geen idee wat het probleem. Hopelijk weet iemand hier een oplossing. Ik heb Windows XP met IE6.

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:41

vooghel

Cunning linguist

Toevallig niet de Google toolbar geïnstalleerd? Die 'killt' namelijk ook popups.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

• puschkin
vooghel schreef op 06 oktober 2003 @ 11:15:
Toevallig niet de Google toolbar geïnstalleerd? Die 'killt' namelijk ook popups.
Nee, ik heb wel de nederlandse google toolbar, maar daar zit (nog) geen popup killer in. Ik heb vandaag nog wel de Opera-browser geïnstalleerd en daar heb ik dit probleem niet mee.

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
lijkt me toch een popup killer probleem, nergens popup killer draaien/ingebouwd met een andere programma meekomende popupkiller?

• puschkin
DutchTSE schreef op 06 October 2003 @ 18:28:
lijkt me toch een popup killer probleem, nergens popup killer draaien/ingebouwd met een andere programma meekomende popupkiller?
Ja daar lijkt het wel op, maar ik heb geen idee welk programa dit dan doet. Ik heb in ieder geval niet zelf een popup-killer geïnstalleerd. Het vreemde is dat ik ook geen melding of geluidje krijg wanneer dit gebeurd. Ik heb ook verschillende processen afgesloten die het misschien konden zijn, maar dat had ook niet geholpen.
Zou ik dan Internet Explorer opnieuw moeten installeren?

[ Voor 46% gewijzigd door puschkin op 06-10-2003 18:54 ]

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Ik zou maar eerst die Google toolbar proberen te uninstallen, dan weet je zeker of dat hem wel of niet is :)

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Je draait toch geen Norton Personal Firewall met Ad Blocking aan of zo iets?

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Psot anders even je non-windows processen...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Sommige Tweak-progjes zols tweakxp hebben ook popup killers erin zitten.
Het kan misschien ook zijn dat je je security of content advisor te strak hebt staan afgesteld , dat hij bv de pagina eerst opent daarna achterkomt dat de pagina niet veilig is en daarom afsluit.

How do you save a random generator ?

Pagina: 1