Logitech Wireless op KVM-switch

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:45
Hey,

Ik heb deze week geprobeerd mijn buro een beetje te optimaliseren.
Naast mijn buro heb ik een kastje staan, waar mijn server zit.
Daar stond een kvm-switch met scherm, muis en keyboard.

Ik dacht dit nu te supprimeren door voor de kvm-switch gebruik te maken van mijn tft en logitech wireless desktop.

Afbeeldingslocatie: http://www.dsv.su.se/fuse/graphics/fuseONE/wirelesskbd_wirelessmouse.jpg

Probleem is dus dat ik geen muis of keyboard heb als ik die gebruik en met een gewone muis en keyboard lukt alles wel normaal.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Geeft de kvm geen stroom genoeg naar de wireless zender of zo?

[ Voor 8% gewijzigd door Fire69 op 05-10-2003 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:58
vreemd, ik heb ook een kvm switch hier staan en daarop op dit moment een muis/keyboard met draadje maar ik heb ook dezelfde logitech muis erop aangesloten gehad (ook draadloos dus) en dat werkte zonder enig probleem

wat voor merk KVM switch heb je?

overigens, het is toch wel een ps/2 aansluiting op dat keyboard? en niet een usb aansluiting met ps/2 convertor :?

sommige keyboards/muizen zijn namelijk alleen maar te gebruiken op usb aansluitingen en met een ps/2 convertor (voor kvm switches) werken ze dan niet.....

mischien is dat je probleem wel

[ Voor 38% gewijzigd door Zwelgje op 05-10-2003 21:07 ]

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-07 19:15
"Logitech does not support the use of KVM switch boxes, extension cables or port replicators. If you are using one of these pass-through devices, disconnect your Logitech device from it and connect it directly to the computer."
Uit de FAQ Cordless Devices... Niet ondersteund dus, valt natuurlijk wel altijd te proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Keyboard en muis (zelfde zender) werken beide op ps2.

De switch is een LinXcel ps-106 of zoiets. Doet het voor de rest goed, alleen dit loopt fout. :(
TheTimer schreef op 05 October 2003 @ 21:10:
[...]

Uit de FAQ Cordless Devices... Niet ondersteund dus, valt natuurlijk wel altijd te proberen ;)
F*ck!! Dan kan ik mijn ganse opstelling wel in de prullenbak gooien!! :'(

[ Voor 49% gewijzigd door Fire69 op 05-10-2003 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-07 19:15
Nou... zwelgje zegt dat het bij hem wel gewerkt heeft met hetzélfde keyboard... dus er is nog hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ja, maar het kan natuurlijk ook aan het type kvm liggen, en mezelf kennende, zal ik wel weer het ongeluk hebben dat deze het niet doet! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:58
TheTimer schreef op 05 October 2003 @ 21:16:
Nou... zwelgje zegt dat het bij hem wel gewerkt heeft met hetzélfde keyboard... dus er is nog hoop.
psies, logitech heeft het dan over 'not supported' dat betekend niet dat het niet zou werken....

ze ondersteunen je alleen dan niet meer... naja jammer dan, wie heeft er nu support nodig bij een keyboard/muis :?

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Heb nu al even zitten zoeken, maar vind zo direct niks.

Ik veronderstel dat het niet werkt omdat de zender niet genoeg stroom krijgt uit de ps2-aansluitingen van de kvm.
Aangezien ps2 ook 5v leverd, vroeg ik me af of ik er misschien een 5v-adaptertje kan tussenknutselen om meer stroom te leveren? :?
Pagina: 1