Ik dacht laat ik ook eens een geinige ringtone zetten in m'n Samsung gsm ...
Van betreffende ringtone heb ik schema's voor de volgende merken/standaarden:
- Nokia Composer
- Nokia RTTTL
- Ericsson
- Sony
Wie kan mij vertellen hoe een van bovenstaande merken/standaarden werkt zodat ik ze kan vertalen naar Samsung ?
Ik heb ge-googled en ben intussen op een hoop crappy-ringtone-sites geweest. Heb ook zo'n ringtone converter proggy geprobeerd maar dat was helaas een demo. En verder de enige online converter die ik ben tegengekomen geeft, na het invoeren van een RTTTL schema kennelijk niet de juiste output want het klint echt nergens naar
Van betreffende ringtone heb ik schema's voor de volgende merken/standaarden:
- Nokia Composer
- Nokia RTTTL
- Ericsson
- Sony
Wie kan mij vertellen hoe een van bovenstaande merken/standaarden werkt zodat ik ze kan vertalen naar Samsung ?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| betreffende Samsung standaard; 1] C 2] D 3] E 4] F 5] G 6] A 7] B 8] move a note up or down one octave 9] -empty- 0] enter a rest *] change the length of a note #] add a # to a note scrol up/down] move a note a semitone up or down |
Ik heb ge-googled en ben intussen op een hoop crappy-ringtone-sites geweest. Heb ook zo'n ringtone converter proggy geprobeerd maar dat was helaas een demo. En verder de enige online converter die ik ben tegengekomen geeft, na het invoeren van een RTTTL schema kennelijk niet de juiste output want het klint echt nergens naar
[ Voor 3% gewijzigd door PaPa op 05-10-2003 20:32 ]