Toon posts:

[Win98] 2x Beeldscherm adapter

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op de computer van mijn opa stonden 2 adapters geinstalleerd. Ik keek bij apparaatbeheer en toen stonden er 2 adapters:

- ATI mach64
- standaard adapter

Bij die ATI mach64 stond een rood kruisje. Deze adapter had ik verwijderd. Daarna had ik de computer opnieuw gestart en toen ging het beeldscherm wel aan, alleen het bleef maar zwart.

Wat zou ik nu kunnen doen ? :?

• Preatorium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-07 18:25
Veilige modus opstarten [F8 dacht ik] op standaardadapter of alles verwijderen aan adapters en opnieuw starten Windows zal de juiste wel aangeven denk ik.

Remember this; very little is needed to make a happy life. ~ Marcus Aurelius Antoninus (121-180)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, maar wanneer moet ik dan op F8 drukken als ik niet kan zien wat windows aan het doen is. :)

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:17
gewoon permanent button bashen :P

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Gewoon vanaf het moment dat je hem aanzet, flink op F8 blijven rammen; ook al piept hij als een idioot. Als je namelijk al in windows zit is het te laat.

Maar VOORDAT windows opstart en net NA het posten dus...

Verwijderd

Topicstarter
haha ok ;).. :D..

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Ga ajb eerst even zelf op zoek voordat je een topic opent. In de VB-Faq staan wel een paar dingen die je kan doen wanneer je dit probleem hebt, en ook met een beetje zoeken kan je al een aardig eind op weg komen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.