Ik heb net mijn pc half uit elkaar gehaald om 2 nieuwe fans en een fancontroller te installeren, maar als ik nu mijn stroom in de voeding plug en het aan / uit knopje van de voeding op aan zet geeft deze een "dzzt" geluid. Eenmalig, en hierna doet hij niks meer. Als ik het een half uurtje niet probeer en vervolgens de stroom er op zet dan geeft hij een "dzzt" geluidje, pause (0,5sec) "dzzt" - Pause etc. Soms 5x achter elkaar, soms 2x. Net alsof ie zegmaar de voeding probeert te booten ofzo. Imo that is 
Het gaat niet om een el cheapo voeding, maar een 340 Watt Chieftec. Kan het zijn dat de voeding het niet trekt ofzo? Hier is wat ik in mijn kast heb zitten en wat stroom neemt:
- 1x Hdd Maxtor 13 GB 5400 Rpm
- 1x Hdd Maxtor 20 GB 7200 Rpm
- 1x Lite-On 40x CD-ROM Drive
- 1x Lite-On 40x24x40 CD-ReWriter
- 2x Rounded IDE cable + Neon String
- 1x UV Lamp (30cm)
- 1x Fancontroller (Zit display in wat stroom neemt)
- 4x 80mm Fan
- 1x 120mm Fan
Kan hier een probleem uit voortkomen of niet?
Ik heb de fancontroller + HD's + CD-Rom speler / ReWriter al losgehaald en toen deed ie nog niks, dus het is eigenlijk al niet zo dat ie 't niet aan kan...
Het gaat niet om een el cheapo voeding, maar een 340 Watt Chieftec. Kan het zijn dat de voeding het niet trekt ofzo? Hier is wat ik in mijn kast heb zitten en wat stroom neemt:
- 1x Hdd Maxtor 13 GB 5400 Rpm
- 1x Hdd Maxtor 20 GB 7200 Rpm
- 1x Lite-On 40x CD-ROM Drive
- 1x Lite-On 40x24x40 CD-ReWriter
- 2x Rounded IDE cable + Neon String
- 1x UV Lamp (30cm)
- 1x Fancontroller (Zit display in wat stroom neemt)
- 4x 80mm Fan
- 1x 120mm Fan
Kan hier een probleem uit voortkomen of niet?
Ik heb de fancontroller + HD's + CD-Rom speler / ReWriter al losgehaald en toen deed ie nog niks, dus het is eigenlijk al niet zo dat ie 't niet aan kan...