ik had een .iso die ging naar een cdrom (svcd) nu wil ik weer trug naar een .iso op me harddisk hoe en met welk progje???
Heb je zelf al wat geprobeerd te zoeken in de search en op google ? Het is een beetje een magere topicstart.
met adaptec / Roxio easy cd creator dat je meestal bij een brander krijgt kun je een iso maken.
AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq
Lezen...Bware81 schreef op 05 oktober 2003 @ 18:05:
met adaptec / Roxio easy cd creator dat je meestal bij een brander krijgt kun je een iso maken.
Hij wilt van een cd terug naar een .iso
ik lees goed dacht ik zo ff
zie:
kun je een iso maken.
je kunt met dat prog. ook iso maken niet alleen branden.
zie:
kun je een iso maken.
je kunt met dat prog. ook iso maken niet alleen branden.
AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq
[search=Hoe ISO maken]
Die link geeft de perfecte resultaten, de eerste paar topics zijn al meteen raak
Die link geeft de perfecte resultaten, de eerste paar topics zijn al meteen raak
The devil is in the details.
^^^
Goed zoeken (GoTsearch, google, download.com etc, maar ook de SA FAQ) en je hebt vele vele antwoorden
Goed zoeken (GoTsearch, google, download.com etc, maar ook de SA FAQ) en je hebt vele vele antwoorden
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()