Toon posts:

Win XP: probleem met register

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
ik heb het volgende probleem met m'n WinXP: ik draai RegClean en hij haalt de fouten eruit, en wanneer ik het onmiddelllijk opnieuw draai haalt hij opnieuw dezelfde fouten uit het register. Hoe kan dit nu? Eerst haalt ie ze eruit en daarna staan die fouten weer in het register. Wat zorgt ervoor dat wat RegClean eruit haalt er weer ingestopt wordt?
(Opm; ik voer de gegevens niet opnieuw in).
Alle hulp is welkom.
Greetz

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2003 18:16 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke fouten?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
dat zijn geen fouten :z dat zijn simpelweg overbodige veranderingen aan het register die elke seconde wel worden gemaakt door achtergrondprocessen die dingen in het register updaten/veranderen

niks om je zorgen over te maken

A wise man's life is based around fuck you

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
uhhm ik draai geregeld regcleaner (jv16.org) en als ik die meerdere malen achter elkaar draai dan heb ik echt niet steeds dezelfde lijst... dus dat staat haaks op de verklaring van zwelgje...

Verwijderd

Hij bedoelt Microsoft Regclean. Die is niet bedoeld voor XP.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Omdat MS Regclean gewoon wat zaken uit het register haalt, die XP weer terugzet (on reboot, neem ik aan).

Mind you dat MS RegClean eik niet voor XP is, hoewel ik nog nooit tegen problemen aangelopen ben met deze combi.

[ Voor 36% gewijzigd door roelio op 05-10-2003 22:04 ]

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi guys,
ik draai regclean zonder te rebooten. Het zou dus kunnen dat die achtergrondprocessen de dingen terugzetten, doch vroeger was dat probleem er niet. Wat gebruik ik het beste als regcleaner?

• spacecom
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-04 12:44
Er is 'n nieuwe: RegSupreme

Werkt perfect!

http://www.macecraft.com/

Ik heb die ranzige ping-pong smiley's verwijderd. Naast het feit dat het irritant is, zijn ze ook verdomd afleidend in het topic...

XceeD

[ Voor 63% gewijzigd door Han op 05-10-2003 23:13 ]

• RumaNoV
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:06

RumaNoV

Folding

Ja, dit programma vind blijkbaar veeeeeel meer invalid keys dan de gewone regcleaner. Spijtige is dat je wel voor dit programma moet betalen...

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal die eens uitproberen. Thanks voor je reactie.
Greetz
Pagina: 1