Probs met opzetten PPstats, need advise!

Pagina: 1
Acties:

• KALN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05-2025
Ik wilde een stats pagina opzetten voor mijn pproxy. (Hier flushen enkele pc op van een paar maten).

Ik had dus ook alles gedownload:

Apache webserver, Active Perl voor windows (door draait het op), GNUplot, ppstats (laatste versie 7.1 geloof ik)

Dus ik alles geinstalleerd en geprobeerd te configureren. En dit was het resultaat.

Apache werkte goed na een test door mij zelf en een test van een kennis van mij.

Activeperl heb ik gewoon geinstalleerd en hierna voor de zekerheid gereboot.

GNUplot heb ik uitgepakt. (klopt het als ik versie: 371 heb?)

PPstats poging tot configureren na het uitpakken.

Maar er gebeurde het volgende ik kreeg de melding dat regel 21 niet was gedefineerd (eigenlijk geimplementeerd, dus ingevuld)
Ik had op #DPC gevraagd wat te doen, er daar werdt vermeld om regel 21 te verwijderen uit perl script.

Na dit gedaan te hebben kreeg ik de volgende meldin:

"Opdracht of bestandsnaam onbekend"

Dus wat is er nu weer mis. Ik voor gewoon de zelfde command uit als voor de aanpassing. Maar zonder veel suc6 blijkbaar.

Dus kan iemand me helpen!!!

Verwijderd

heb je op http://www.dutchpowercows.org het opzetten van een proxy met stats al gelezen ik heb die info gebruikt en daar is het mij mee gelukt

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
Ik denk dat het gaat om die regel over de "setpriority" en dan nog iets.
Zet er gewoon een # voor en dan is dat klaar.
Hij zou het eigenlijk wel moeten doen als je hem gewoon weggehaald hebt. Misschien een verkeerde regel wegehaald :?

Zo staat regel 21 bij mij:
# setpriority(0,0,20);

...

• KALN
Ik heb op DPC Site gekeken. (daar was ik begonnen). en heb daar elke regel gevolgd. Zonder suc6 blijkbaar

• KALN
Ik heb de regel over setpriority geheel weg gehaald.

• Haranaka
Hmm raar. Ik denk dat je perongeluk toch iets teveel heb weggehaald dan. Probeer es de orginele ppstats.pl nog eens uittepakken en dan een hekje (#) er voor te plaatsen.

...

Verwijderd

Kaln, wil jij je ppstats.ini file via de apache link beschikbaar stellen.
Liefst met een tekst file er bij van waar alles staat?

Als je er hier de link van dumpt dan wil ik er wel naar kijken en proberen het in orde te maken.
En anders zijn er wel andere die dat willen doen.
Rubke heeft op die mannier ook genoeg hulp gehad zodat zijn spullen werken.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Je moet ook in je autoexec.bat ff het pad naar perl toevoegen, en dan nog een keer rebooten.
Of je de juiste versie gnuplot hebt weet ik niet, maar dat merk je snel genoeg. Mocht het niet de juiste zijn, dan heb ik wel een goede gnuplot.exe voor je.
Suc6

Intentionally left blank

• KALN
Ik wil iedereen even bedanken voor hun advies. Want mijn stats draaien :D

Ik kan ze helaas niet delen met jullie, ze staan op het interne netwerk. (voor mij en Peeetor toegankeleijk)

Het was eerst de bedoeling dat de pproxy hier naar mijn pproxy zou flushen en ik naar QU|CCC (peeetor is van plan dit team te joinen, ik bevindt me al in dit team).

Maar aangezien Peeetor kabel neemt (helaas wordt dit niet 123 aangelegd, thnx to zeelandnet) zijn we van plan om hier te sparen of te flushen rechtstreeks naar d.net.

Dus nogmaals bedankt!

Greetz KALN.

• Haranaka
Geen probleem, daar zijn we hier tenslotte voor bijelkaar om elkaar te helpen :)

...

Pagina: 1