Ik wilde een stats pagina opzetten voor mijn pproxy. (Hier flushen enkele pc op van een paar maten).
Ik had dus ook alles gedownload:
Apache webserver, Active Perl voor windows (door draait het op), GNUplot, ppstats (laatste versie 7.1 geloof ik)
Dus ik alles geinstalleerd en geprobeerd te configureren. En dit was het resultaat.
Apache werkte goed na een test door mij zelf en een test van een kennis van mij.
Activeperl heb ik gewoon geinstalleerd en hierna voor de zekerheid gereboot.
GNUplot heb ik uitgepakt. (klopt het als ik versie: 371 heb?)
PPstats poging tot configureren na het uitpakken.
Maar er gebeurde het volgende ik kreeg de melding dat regel 21 niet was gedefineerd (eigenlijk geimplementeerd, dus ingevuld)
Ik had op #DPC gevraagd wat te doen, er daar werdt vermeld om regel 21 te verwijderen uit perl script.
Na dit gedaan te hebben kreeg ik de volgende meldin:
"Opdracht of bestandsnaam onbekend"
Dus wat is er nu weer mis. Ik voor gewoon de zelfde command uit als voor de aanpassing. Maar zonder veel suc6 blijkbaar.
Dus kan iemand me helpen!!!
Ik had dus ook alles gedownload:
Apache webserver, Active Perl voor windows (door draait het op), GNUplot, ppstats (laatste versie 7.1 geloof ik)
Dus ik alles geinstalleerd en geprobeerd te configureren. En dit was het resultaat.
Apache werkte goed na een test door mij zelf en een test van een kennis van mij.
Activeperl heb ik gewoon geinstalleerd en hierna voor de zekerheid gereboot.
GNUplot heb ik uitgepakt. (klopt het als ik versie: 371 heb?)
PPstats poging tot configureren na het uitpakken.
Maar er gebeurde het volgende ik kreeg de melding dat regel 21 niet was gedefineerd (eigenlijk geimplementeerd, dus ingevuld)
Ik had op #DPC gevraagd wat te doen, er daar werdt vermeld om regel 21 te verwijderen uit perl script.
Na dit gedaan te hebben kreeg ik de volgende meldin:
"Opdracht of bestandsnaam onbekend"
Dus wat is er nu weer mis. Ik voor gewoon de zelfde command uit als voor de aanpassing. Maar zonder veel suc6 blijkbaar.
Dus kan iemand me helpen!!!