Toon posts:

problemen met stand by

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Als ik de computer op stand by zet, dan kan ik hem alleen weer aanzetten door op de computer zelf de aan-uit knop in te drukken. Het lukt dus niet om via het toetsenbord of muis de computer weer aan te zetten. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen zodat ik via het toetsenbord of muis gewoon mijn computer weer uit de stand by kan halen?

_/-\o_

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:28
Heb je de toetsenbord en muis soms aangesloten op de USB poort? Als je je computer op standby zet gaan die poorten namelijk ook uit/standby waardoor je met die apparaten de computer dus niet kan wekken.

Zelf merk ik dit ook, omdat m'n muis aangesloten zit op de USB poort, maar aangezien mijn toetsenbord gewoon op de PS/2 poort zit kan ik m'n PC wel uit standby halen.

Volgens mij is er een optie in je BIOS te vinden die dit moet verhelpen en anders kan je misschien even zoeken naar een soort gelijk probleem :)

The devil is in the details.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Euhm, iets zegt me dat het zou helpen als je iets vertelt over wat je eigenlijk draait :+
OS, mobo, evt. keyboard en inderdaad wat voor aansluiting, etc. We zijn hier goede gokkers maar overdrijven is ook een vak ;)

Oftewel: lees ajb. FAQ topicstart en WOS Policy nog eens goed door.
offtopic:
Als je een topic op de verkeerde plaats opent, is het niet handig om meteen een nieuw topic aan te maken, nu lopen er twee. Graag de volgende keer even ons via Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif topicreport vragen het te verplaatsen :)

En inderdaad; grote kans dat je je antwoord al kan vinden in de vele eerdere topics hier op GoT dus loop ze 'even' langs en kijk of je er al uitkomt :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)