Toon posts:

Desktop Rouleren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een stukje software waarmee ik mijn desktop per dag wil rouleren. Ik heb er een paar gevonden die per week rouleren. Maar weet iemand of dat bestaat elke dag een andere foto

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
bij elke computerstart is makkelijk te doen via registry (zie MS knowledge base).
evt een vbs scriptje dat gestart wordt bij het opstarten van de pc dat dan in de daum controleert en in de registry aanpast welke desktop er moet getoond worden

--> ik veronderstel toch dat je nkel het plaatje op de achtergrond bedoelt?

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08 23:18

Deem

Ontcijfer mij!

ThemeXP kan dat.

Ik kan me trouwens niet voorstellen dat je niet gezocht hebt op google en in de search... :X

[ Voor 77% gewijzigd door Deem op 05-10-2003 17:18 ]

"May our framerates be high and our temperatures low."

Verwijderd

Topicstarter
het moet per dag.... en programma die ik heb gevonden op google rouleren de screensaver. En per opstart bedoel ik niet. Ik wil gewoon een bepaald jpg aan een dag koppelen

• LawnMowerMan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-08 13:27

LawnMowerMan

Wat een baggerfilm btw...

Your ass is grass and I'm the lawnmower!

Verwijderd

Topicstarter
goed opletten jongen. Het gaat om het detail. Deze rouleren willekeurig. Ik wil kunnen toewijzen. Willekeurige rouleerders kan ik ook wel vinden op google

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Enen kijken bij bijvoorbeeld Download.com levert al snel een programma als Webshots Desktop op :)

edit:
Niet even naar de WC gaan terwijl je tikt :o ik weet niet of Webshots dit ook kan...

[ Voor 18% gewijzigd door Rafe op 05-10-2003 17:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
okay, ik heb het al gevonden. tnx allemaal

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Welke gebruik je nu dan? Is wel handig als mensen dit topic later terugvinden in de search ;)

Verwijderd

Topicstarter
winwall kan rouleren per 24 uur. Moet ik hem wel vannacht ff activeren om middennacht
Pagina: 1