Toon posts:

Probelemen met msn messenger (6.0)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb msn messenger geinstalleerd op een computer (windows XP). Nu heb ik per ongeluk via een Wizard ervoor gezorgd dat zodra de computer verbinding maakt met internet ik online ga. Wanneer ik me afmeld blijft mijn naam in het hoofdscherm staan. Door op mijn naam te klikken ga je dan zonder het invoeren van een wachtwoord direct naar mijn msn. Dit wil ik weghebben, want ook andere mensen gebruiken de computer. Weet iemand hoe dit moet, ik heb al geprobeerd om msn eraf te halen maar hij staat niet in de lijst met software in het configuratiescherm.
8)7

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat bedoel je met 'blijft mijn naam in het hoofdscherm staan' ? :?

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
zodra ik messenger open staat er dit:

floor_willems@hotmail.com
klik hier om je aan te melden

klik hier om je aan te melden voor een andere acount

Wanneer je dus op mijn naam klikt ga je direct naar mijn messenger.....

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-03 05:28

RMYuma

The disguise is complete!

Ik hebzelf de engelse versie, dus je zult het even moeten vertalen naar nederlands. Zodra je onder je eigen naam bent ingelogd, ga dan naar menu "Tools", en dan naar tabblad "General". Vink daar de volgende optie aan: "Allow automatic sign in when connected to the Internet" (bij mij is dat de 3e optie vanaf boven).
Hierna op "OK" klikken en je euvel moet verholpen zijn.

Chucky666, ik bedoelde eigenlijk "uitvinken"... :)

[ Voor 172% gewijzigd door RMYuma op 05-10-2003 16:54 ]

| Specs Aurora24 | My music |

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

The_Prince_of_Mu schreef op 05 October 2003 @ 16:47:
Ik hebzelf de engelse versie, dus je zult het even moeten vertalen naar nederlands. Zodra je onder je eigen naam bent ingelogd, ga dan naar menu "Tools", en dan naar tabblad "General". Vink daar de volgende optie aan: "Allow automatic sign in when connected to the Internet" (bij mij is dat de 3e optie vanaf boven).
Hierna op "OK" klikken en je euvel moet verholpen zijn.
dat wil hij dus juist niet ;)
andere gebruiken zijn compu ook en zitten dan gelijk op zijn account .

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Laatst online: 11-05 10:38
Onder een ander account inloggen aanklikken.....fake mail en/of pasword ingeven en wachtwoord onthouden aanvinken ....dat loste het bij mij op.
Je krijgt dan wel elke keer met opstarten de melding dat je niet kunt inloggen omdat password niet klopt, maar nu kan er tenminste niemand onder je naam inloggen.

• RMYuma

RMYuma

Ik heb nog een andere workaround:

creeer een nieuw hotmailaccount (bv test12345@hotmail.com) en kies binnen MSN messenger voor "klik hier om je aan te melden voor een andere account".
Vink nu aan, dat je automatisch wilt aanloggen en log nu aan met het nieuwe account.

Hierna weer uitloggen, en jouw persoonlijke e-mail staat nu niet meer als standaard (alleen dat testaccount dus, maar daar heeft niemand iets aan).

[ Voor 4% gewijzigd door RMYuma op 05-10-2003 17:03 ]

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Heb je misschien wat aan de tips die uit de search komen? TimMer in "Automatisch inloggen met msn" bijvoorbeeld? :)

• RMYuma

RMYuma

TimMer's optie werkt hier niet (ik blijf bij safe modus booten na laden van mup.sys hangen in WinXP). Maar via user accounts, juiste account aanklikken en links boven zie je dan "Manage My Network Passwords". Hier heb ik alle overbodige accounts gedelete.

Pagina: 1