Toon posts:

Moet op een blank scherm flashen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
de bios van mijn v330 is pleitte en nu heb ik een nieuwe driver van internet geplukt. De nieuwste maar las ik in het programmaatje wil komen lukt dat niet en geeft het een "can't mmap open"

het 2de probleem is dat ik geen beeld heb als ik em op mijn viperkaart zet dus moet ik zonder beeld flashen. Als ik mijn computer opstart dan gaat ie booten maar ik kan niet zien wat ie doet.
Een manier om toch te flashen en misschien een prog dat het automatisch doet zonder eerst in een menu te komen?

Ik hoop het Grtnz Grt

Verwijderd

Flash-progje bekijken op een andere PC (niet flashen!) en de toetsen opschrijven. Vervolgens blind op jouw PC uitvoeren.

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-08 20:50

Nessuno

io sono nessuno

gewoon 2 video kaarten in je pc stoppen
win98 ondersteund er toch 2
ff 2e monitor aan sluiten
en hopla flashen die zooi

hoop dat ik jullie een goude tip heb gegeven

Na rose e cient spin

• TB
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Windows 98 2 videokaarten? is dat zo? kan ik dus ook m'n oude voodoo 1 erin flikkeren en mijn oude 15" erop aansluiten???

• Zwaluw
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-06-2003
voodoo 1 is geen videokaart....
Gewoon zo'n goedkoop PCI ding nemen.

• TB

TB

pompiedom

Doet er ff niet toe, maar het kan dus wel?????

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23:22
als het allebei pci of 1 agp en ander pci is wel ja
dan kun je in het bios aan geven of ie de agp of de pci als eerste kaart moet gebruiken
anders moet de kaart waarvan je wil dat die het beeld geeft dan moetr je die in het eerste pci slot zetten
meestal is dat degene die het verst van de voeding ligt ( als ik me niet vergis )

.

• TB

TB

pompiedom

Ruig! het werkt, nooi geweten...
op mijn pentium 166 heb ik mijn gewone voodoo rush met 15" en daarnaast nog een s3trio 64+ :-( met 13" IBM monitor :-(
hehe

Verwijderd

Even uit de droom helpen: flashen moet vanuit DOS (en dus geen DOS-box). Aangezien DOS geen multi-videokaart ondersteuning heeft, zou ik niet weten welke video-kaart DOS gaat aansturen.

• Evert
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Je primary videokaart wordt in DOS gebruikt, oftewel de videokaart die je in je bios als primary hebt opgegeven, dat is dezelfde waarop je je systeem opstart spul altijd ziet (memory test, PnP detection, etc).
Pagina: 1