Cable Wanadoo

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-05 22:22
Ik heb heel lang geleden (2 jaar), een kabelaansluiting gehad via Casema wat nu Wanadoo heet. Ik gebruikte het oude modem die via seriele port gaat, rechthoekig witte baksteen modem die niet verder ging dan 6 kb/s.

Bij de aansluiting heeft de monteur iets aan dat kastje waar de signalen uit komt veranderd en een ander kastje erin gedaan, en nog een filter voor TV en kabelinternet.

Nu is de vraag, heb al lang geen abo meer bij casema, maar een vriend van me heeft nog een abo en hij gebruikt maar 1x per maand om een uurtje te surfen. Is het mogelijk dat ik een goedkope kabelmodem koop en met zijn login/pass hier inlogt? Volgens mij lopen er nml nog steeds signalen naar mijn huis....

• not-known
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 22:50

not-known

[BI] Crewmember

denk et niet? in de wijk centrale zal er ook ergens een modem/filter moeten zijn om internet signalen door te geven naar de huizen. mocht er nog DEMOS rommel in de kast hangen dan heb je daar iig niks aan, want dat is zowat compleet uitgerangeerd en compleet veranderd tov de verbindingen van nu.

Officiëel bikkel'n in #bikkels
Campzone Veld C FieldAdmin
De Veld C site!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:08

Korakal

Up up up!

Dat gaan we dus maar even niet doen hier. Illegale zaken zijn niet toegestaan; je probeert gewoon Casema te flessen op die manier.

Dit topic is gesloten.