Geforce2 MX probleem

Pagina: 1
Acties:

• Visionist
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-09-2025
Echt stabiel loopt 't nog niet en vraag me af waardoor het komt. :?

Unreal Tournament loopt prima.. crashed nooit en fps zijn prima.
Echter Quake III en Fifa2001 crashen al zo'n beetje direct wanneer je speelt. :(

Heb DirectX 8 en de nieuwste drivers. Of er genoeg koeling was of niet ligt het ook niet aan... anders liep UT ook vast.

Ook speelde ik gister wel nog fifa2001 voor zo'n 2 uur totdat die hangde en wou ik het vanmorgen weer spelen ... vast in enkele minuten.

Kan iemand mij misschien helpen met dit VAGE probleem... thanks. :)

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-03 00:31

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Geef eens wat meer hardware gegevens: Mobo, geheugen etc.....

PSN-id: Chrasher

Verwijderd

Hij heeft een Abit BF6 samen met een Celly 566 op 800 verder 256 mb ram en een Geforce 2 MX (weet ff niet welk merk)

Koelblok zat niet goed op de core (koelblok was beetje krom) Dat heb ik voor hem rechtgemaakt, en het toen met superlijm weer vastgemaakt. Die maakt nu dus wel goed contact

Verder heb ik een extra voedingsfan in z'n kast gebouwd die richting pci en agp slot blaast. Hierdoor wordt de MX core wel goed gekoeld.

Alle kabels heb ik ook al weggewerkt.

Mischien is de laatste mogelijkheid om een klein fannetje direct op de MX te schroeven. De CPU is stabiel, deze werkte n.m.l bij mij stabiel op 850 mhz, dus ik zie geen reden dat ie het niet zou doen bij hem op 800.

Als dat extra fannetje niet werkt, dan moet het wel aan de MX liggen...

Verwijderd

zo'n koelblok op de chip met lijm ertussen is leuk, maar dat ding zit er niet voor de sier op... het is de bedoeling dat warmte van de chip naar de heatsink wordt getransporteerd, en ik vraag me af of je superlijm nu niet teveel als warmte-isolator optreedt en die heatsink er nu in feite voor niks op zit.

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-08 11:26
yep je moet alleen op de hoekjes een stipje lijm doen en in het midden gewoon goede koelpasta (artic silver) doen.
Je hebt ook plakkende (artic silver) koelpasta

I’m not like the OTTERS

Pagina: 1