Ik zit met het volgende probleem ik heb een psion 7 series. Met dit apparaatje wil ik het internet mee op via de verbinding die ik ook gebruik om hem te laten synchroniseren. Volgens mij moet dit mogelijk zijn. Ik heb al gezocht op de site van de psion en handleining gelezen op internet en hier gezocht maar ik vind niks.
Ik heb een router met DHCP server draaien werkstation zit tussen de psion 7 series en de router. Ik verbind de psion met de pc via de com poort van de computer. Via deze situatie wil ik met de psion op internet.
Maar helaas krijg ik het niet aan de praat en het moet volgens mij wel lukken!
Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen of heeft iemand dit al opgelost? Of zitten jullie met hetzelfde probleem laat het dan horen zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.
Alvast bedankt voor jullie medewerking!
Ik heb een router met DHCP server draaien werkstation zit tussen de psion 7 series en de router. Ik verbind de psion met de pc via de com poort van de computer. Via deze situatie wil ik met de psion op internet.
Maar helaas krijg ik het niet aan de praat en het moet volgens mij wel lukken!
Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen of heeft iemand dit al opgelost? Of zitten jullie met hetzelfde probleem laat het dan horen zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.
Alvast bedankt voor jullie medewerking!