Topic gesloten met vage reden

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 11:08

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Mijn Topic [Java] Static Int - Public void main ... is gesloten.

Het is inderdaad een huiswerk opdracht. Iets waar ik gewoon weinig van begrijp en al vanaf 10u vandaag mee bezig ben en ook al een uur in de Les afgelopen Donderdag. Nu snap ik echt niet meer wat ik moet doen en mijn lesboek bied ook geen uitkomst.

Jullie gaan ervanuit dat ik aan de opdracht zelf geen reed gedaan heb, moet ik dit er allemaal bij gaan zetten? Ga er gewoon eens vanuit dat iemand zijn best wel doet. Zeker als het hier maar gaat om 1 fout, er zaten 27 fouten in!!! Je krijgt niet als huiswerkopdracht om 1 fout uit een programma te halen...

Ik hoop dat mijn topic weer open kan, helaas staat die dus onderhand niet zo hoog meer bij 'active topics' dus kans op antwoord wordt steeds kleiner...

Ik hoop dat ik jullie kan bedanken...

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:21

SmartDoDo

Woeptiedoe

Waarom mail je whoami niet ipv een topic in LA openen? :) Zie ook Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! hoe te handelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:43
Ik heb je een hint gegeven hoe je die fout moet oplossen.
Daarnaast kan je misschien eens de p&w quickstart lezen.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Dit mag je via de mail uitpraten met whoami, Lieve Adjes is hier niet de correcte plaats voor :)

whoami kan trouwens even niet bij z'n mail, maar ik kan als P&W mod er ook nog wel even bijvermelden dat ie gelijk heeft met z'n tip ;)

[ Voor 38% gewijzigd door curry684 op 05-10-2003 13:41 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

wij verwachten gewoon enige inzet, JIJ wil geholpen worden, maar nu laat je iemand al het werk voor je doen. Het kan best dat jij al lang bezig bent geweest, maar dat kan niemand ruiken als je niet vertelt wat je dan allemaal al geprobeerd hebt.

Als je laat zien wat je hebt geprobeerd, en zegt waar de moeilijkheden daarbij lagen, dan is het makkelijker om te helpen en zullen er vast wel mensen zijn die dat willen doen. Ik zou even mailen naar whoami@tweakers.net om te vragen of het topic misschien onder wat voorwaarden weer open mag :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Om even antwoord te geven op jouw vraag:
moet ik dit er allemaal bij gaan zetten?
Policy: Alle regels die op het forum gelden
Lukt het je niet om het zelf op te lossen, start dan gerust een topic maar geef duidelijk aan wat je probleem is en geef ook specifiek en duidelijk aan wat je gezocht en gevonden hebt, en waar je vast zit met je probleem. Doe je dit niet, dan kunnen we ervan uit gaan dat je dit niet gedaan hebt met als gevolg dat je topic op slot gaat. Dit kan je makkelijk voorkomen door aandacht aan de openingspost te besteden.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.