Ik heb nu een HP Deskjet 930C printer, en mn inktpatronen zijn bijna op, nou heb ik op internet printers gezien die betere kwaliteit zijn dan mijn printer en minder kosten dan 2 inktpatronen (ik wil alleen originele patronen, dus ongeveer €43,- per stuk) weet iemand wat ik het beste kan doen? of misschien nog andere merken die ook goed zijn? hij moet wel op alle soorten papier kunnen printen zoals deze van HP en op zn minst dezelfde kwali zijn.
Bij een nieuwe printer zitten niet altijd volledig gevulde inktpatronen. Vandaar dat deze goedkoper zijn als losse inktpatronen.
Verwijderd
Vergeet niet dat da inkt die bij printers worden bijgeleverd (bij HP toch) slecht halfvol is.
Tja, als je printer al wat ouder is enzo......
HP maakt goed spul daartegen, dus als je een nieuwe printer koopt, verkoop deze als een tweedehandsje of geef hem weg aan iemand die nog een goede printer nodig heeft. Zolang ze printen is het de vuilnisbelt niet waard....
HP maakt goed spul daartegen, dus als je een nieuwe printer koopt, verkoop deze als een tweedehandsje of geef hem weg aan iemand die nog een goede printer nodig heeft. Zolang ze printen is het de vuilnisbelt niet waard....
There is no place like ::1
hij print nog best goed... maar ik vind t alleen zonde om €90,- aan inktpatronen (ze zijn namelijk allebei bijna op) uit geven als je voor minder geld n betere printer hebt inclusief inktpatronen, ow en weten jullie ook of die nieuwe HP printerts goedkopere inktpatronen hebben? zo nie welke andere merken dat wel hebben
HP cartridges zijn duur, maar 43 is wel erg veel... Voor een tientje minder zijn ze ook wel te vinden...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
HP heeft als het goed is de prijs van de cartridges naar beneden gehaald voor de nieuwe printers. Maar.......ze hebben ook minder inhoud dan vroeger.
Volgens mij was dat het achterliggende verhaal......(correct me if i'm wrong)
Volgens mij was dat het achterliggende verhaal......(correct me if i'm wrong)
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
ligt eraan waar ik ga zoeken (ik woon in zwanenburg), maar ik heb geen zin om via inet te bestellen of 'helemaal' naar a'dam te gaan
Verwijderd
Ik ben erg tevreden met de HP PSC 1100, kostte iets van 110 euro, en ik kan goed printen scannen en kopieren. echt een aanrader
Pagina: 1