Ik gebruik Nero 5.5.10.5 en heb een NEC DVD+RW ND-1100A brander. Het vreemde is dat ik net een paar minuten geleden nog gewoon CD's kon branden. Als ik nu een willekeurig cd erin gooi zegt Nero doodleuk dat ik een ander medium moet gebruiken. Ik heb 2 soorten CD's gebruikt en ik wil een CD met net geen 700 MB branden. De CD's hebben meer dan 700 MB ruimte dus daar ligt het niet aan. Waar ligt het wel aan? Ik gebruik WinXP.
Overburn ingeschakeld in de settings? (op het tabblad "Expert Functions")
Als overburning aanstaat moet hij alles kunnen branden! Probeer het eerst eens met overburnen aan!
Pas als hij media echt niet meer herkent...dan is je brander kappot :-)
Pas als hij media echt niet meer herkent...dan is je brander kappot :-)
[ Voor 55% gewijzigd door swampy op 05-10-2003 13:28 ]
There is no place like ::1
Stop een een lege CD-R in je brander, en ga in Nero naar Recorder > Medium-Info (of druk op CTRL+I). Wat zegt Nero dan over je CD in je brander?
Het lijkt me sterk dat me brander nu al kapot is. Dat ding is ruim een maand oud.
@Rafe:
Als ik dat doe ziet hij gewoon een leeg medium met genoeg ruimte (703 MB).
[EDIT]
Als ik overburn gebruik gooit hij net zo leuk me cdtje er weer uit. Heeft dus geen zin.
@Rafe:
Als ik dat doe ziet hij gewoon een leeg medium met genoeg ruimte (703 MB).
[EDIT]
Als ik overburn gebruik gooit hij net zo leuk me cdtje er weer uit. Heeft dus geen zin.
[ Voor 23% gewijzigd door Robkazoe op 05-10-2003 14:12 ]
Dat is standaard in nero 5 (of dat in 6 nog zo is weet ik niet). Volgens mij is 't genoeg om de CD er weer in te drukken. Dan vraagt Nero of je daadwerkelijk wilt gaan overburnen.Robkazoe schreef op 05 October 2003 @ 14:07:
[EDIT]
Kijk hier trouwens ook even: Nero wil niet overburnen
je kan alleen overburnen als je een CD in Disc-At-Once of Disc-At-Once/96 mode brand.
Heb ik gedaan. Ik zal het draadje over de overburn eens lezen. Alvast bedankt!FireWurX schreef op 05 October 2003 @ 15:04:
je kan alleen overburnen als je een CD in Disc-At-Once of Disc-At-Once/96 mode brand.
[EDIT]
Het werkt, heb de patch geinstalleerd en geen problemen meer. Bedankt voor de hulp
[ Voor 15% gewijzigd door Robkazoe op 05-10-2003 19:01 ]
Pagina: 1