Nou, ik heb eindelijk W-lan. Na veel geklier eindelijk de zooi aan de praat gekregen. Nu zit ik met een ander probleem. Als ik een spel (bijvoorbeeld Battlefield) wil spelen, gaat dat goed, maar als op dat zelfde moment mijn broertje wil spelen, krijg ik verbindings problemen en hij niet (hij zit dichter bij het access point, dus betere verbinding, dus voorrang

).
Ik dacht dat het probleem te verhelpen zou zijn door poorten te gaan mappen (of forwarden). Nu loop ik dus tegen een nieuw probleem aan: hoe? Het is mogelijk om een port range open te zetten als een programma 1 poort nodig heeft, het is mogelijk om een range interne ip adressen 1 uitgaand ip adres te geven, maar dat heb ik allemaal niet nodig. En poortmappen via het grote portmap verhaal gaat niet, omdat het dus een "appart kastje" is. De search bood ook al geen antwoord en google nog minder

.
Ik heb dus een SMC2804WBR Wireless Broadband router van SMC en een Chello kabel verbinding (als dit er nog wat toe doet in het verhaal).
Weet iemand misschien hoe ik die poorten kan mappen?
[
Voor 5% gewijzigd door
the_shadow op 05-10-2003 13:10
]
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."