MSN een bericht sturen naar offline contact (mss dmv plugin)

Pagina: 1
Acties:

• deleenheir
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 16:02
Is er een mogelijkheid of een plugin die het mogelijk maakt om met msn berichten te sturen naar offline contacts zodat deze ze aankrijgen vanaf ze online komen... De oplossing moet niet persé zijn met een server zoals bij ICQ waar het bericht wordt opgeslagen op de server maar gewoon een plugin zou ook al volstaan...

"If it works, don't fix it"

Verwijderd

Neej, volgens mij kan dit niet, dit omdat hier gebruikt maakt van de servers van msn, ben je offline dan ben je weg en kan er niet meer gestuurd worden omdat je niet aanwezig bent op de server bij mirabillis worden de messages gecached op de icq server en weer verstuurd naar je als je online komt.. leg ik het zo goed uit :) nah je snapt me wel he

Verwijderd

Klopt, Offline bericht sturen is bij MSN hetzelfde als een email sturen naar deze contactpersoon

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 20:54
met dmsn kan dat, maar dan moet je het chatvenster open laten staan, als diegene dan online komt dan krijgt ie direkt een bericht.

www.dmsn.nl
(maar voor hoelang nog)

• _Dune_
  • Laatst online: 06-09 21:39

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Nee helaas kan dit niet Microsoft heeft veel leuke geintjes van ICQ overgenomen, maar helaas dit niet ... overigens dit is niet als flame bedoelt of hoe noem je dat ?

Maar het kan dus niet MSN maakt er dan direct een email van door in te loggen op je hotmail account.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• cûora
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09-2024
_Dune_ schreef op 05 October 2003 @ 13:18:
Maar het kan dus niet MSN maakt er dan direct een email van door in te loggen op je hotmail account.
Nou bij opend ie anders outlook express :*)

• deleenheir
  • Laatst online: 05-09 16:02
ff voor alle duidelijkheid ik bedoel eigenlijk gewoon dat mijn msn open blijft staan (op away ofzo en dat de plugin dan een bericht doorstuurt als die persoon online komt...

"If it works, don't fix it"

Verwijderd

Weer een voordeel wat Yahoo!messenger/ICQ heeft tegenover MSN. Jammergenoeg is ICQ een stuk minder populair (vooral onder leken en jongeren) is Yahoo! gewoon te niet-bekend...

ah well :)

Verwijderd

oooh ik heb trillian en ken alle chatservices die je net noemt, en ik ben toch echt een jongere(16 jaar)

En natuurlijk gebruik ik ze ook allemaal.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Laten we hier maar geen MSN vs ICQ/trillian topic van maken ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 oktober 2003 @ 17:32:
oooh ik heb trillian en ken alle chatservices die je net noemt, en ik ben toch echt een jongere(16 jaar)

En natuurlijk gebruik ik ze ook allemaal.
Dat zal mij eerlijkgezegd een worst wezen ;)

Ik ben ook 16, en gebruik ze ook allemaal. So? Het gaat er niet om of het stoer is om ze te gebruiken ofzo :P

sorry SH007 ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2003 17:35 ]

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 21:28
deleenheir schreef op 05 October 2003 @ 14:31:
ff voor alle duidelijkheid ik bedoel eigenlijk gewoon dat mijn msn open blijft staan (op away ofzo en dat de plugin dan een bericht doorstuurt als die persoon online komt...
Ik zou zeggen, vraag het eens aan de maker(s) van Messenger Plus!. Denk dat een heleboel mensen het wel handig zullen vinden :)

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Pagina: 1