"If it works, don't fix it"
Verwijderd
Neej, volgens mij kan dit niet, dit omdat hier gebruikt maakt van de servers van msn, ben je offline dan ben je weg en kan er niet meer gestuurd worden omdat je niet aanwezig bent op de server bij mirabillis worden de messages gecached op de icq server en weer verstuurd naar je als je online komt.. leg ik het zo goed uit
nah je snapt me wel he
Verwijderd
Klopt, Offline bericht sturen is bij MSN hetzelfde als een email sturen naar deze contactpersoon
met dmsn kan dat, maar dan moet je het chatvenster open laten staan, als diegene dan online komt dan krijgt ie direkt een bericht.
www.dmsn.nl
(maar voor hoelang nog)
www.dmsn.nl
(maar voor hoelang nog)
Nee helaas kan dit niet Microsoft heeft veel leuke geintjes van ICQ overgenomen, maar helaas dit niet ... overigens dit is niet als flame bedoelt of hoe noem je dat ?
Maar het kan dus niet MSN maakt er dan direct een email van door in te loggen op je hotmail account.
Maar het kan dus niet MSN maakt er dan direct een email van door in te loggen op je hotmail account.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Nou bij opend ie anders outlook express_Dune_ schreef op 05 October 2003 @ 13:18:
ff voor alle duidelijkheid ik bedoel eigenlijk gewoon dat mijn msn open blijft staan (op away ofzo en dat de plugin dan een bericht doorstuurt als die persoon online komt...
"If it works, don't fix it"
Verwijderd
Weer een voordeel wat Yahoo!messenger/ICQ heeft tegenover MSN. Jammergenoeg is ICQ een stuk minder populair (vooral onder leken en jongeren) is Yahoo! gewoon te niet-bekend...
ah well
ah well
Verwijderd
oooh ik heb trillian en ken alle chatservices die je net noemt, en ik ben toch echt een jongere(16 jaar)
En natuurlijk gebruik ik ze ook allemaal.
Verwijderd
Dat zal mij eerlijkgezegd een worst wezenVerwijderd schreef op 05 oktober 2003 @ 17:32:
oooh ik heb trillian en ken alle chatservices die je net noemt, en ik ben toch echt een jongere(16 jaar)
Ik ben ook 16, en gebruik ze ook allemaal. So? Het gaat er niet om of het stoer is om ze te gebruiken ofzo
sorry SH007
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2003 17:35 ]
Ik zou zeggen, vraag het eens aan de maker(s) van Messenger Plus!. Denk dat een heleboel mensen het wel handig zullen vindendeleenheir schreef op 05 October 2003 @ 14:31:
ff voor alle duidelijkheid ik bedoel eigenlijk gewoon dat mijn msn open blijft staan (op away ofzo en dat de plugin dan een bericht doorstuurt als die persoon online komt...
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
Pagina: 1